  • 21. Data: 2012-09-18 15:41:36
    Temat: Re: jaki rozmiar ekranu
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Nie każdy chce mieć aż tak duży ekran jak 32" więc skoro masz
    > megalomanię wielkości to polecam 47"
    > Do domu jak i do pracy wolał bym 2 x 24/26" niż jeden 32", praca na
    > takim jest już mało wygodna.

    A pracowales, ze wiesz? Pytanie bylo o czcionke porownywalna do 1024x768
    na monitorze 15. Na 24" czy 26" w FHD jest sporo mniejsza.

  • 22. Data: 2012-09-18 15:49:32
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Grzegorz Prędki" <"klark[USUN nabazgrał(a):

    > A pracowales, ze wiesz? Pytanie bylo o czcionke porownywalna do 1024x768
    > na monitorze 15. Na 24" czy 26" w FHD jest sporo mniejsza.

    Nie, nie pracowałem ale wiem jak wyglada ekran 32" bo to jak dla mnie
    zbytnia przesada.
    Co do fontów na ekranie to można zmieniać wielkość więc jak dla mnie to brak
    argumentu czy to 14" czy 47"

  • 23. Data: 2012-09-18 15:53:19
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Nie, nie pracowałem ale wiem jak wyglada ekran 32" bo to jak dla mnie
    > zbytnia przesada.
    > Co do fontów na ekranie to można zmieniać wielkość więc jak dla mnie to
    > brak argumentu czy to 14" czy 47"

    Skoro nie pracowales to pzestan rzucac durne komentarze nt. mojej
    "megalomani wielkosci". To, ze Tobie sie wydaje, ze nie ma roznicy
    miedzy 32" a 47" to nie moj problem. I zrozum, ze sa ludzie ktorym chca
    miec duza czcionke/okna itp. Mam sporo klientow ktorzy przy wymianie
    monitora zycza sobie ZMNIEJSZENIA rozdzielczosci tylko po to zeby
    czcionki, okna, ikony itp. byly wieksze.

  • 24. Data: 2012-09-18 15:57:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

> [...]

    > sobie ZMNIEJSZENIA rozdzielczosci tylko po to zeby czcionki, okna, ikony

    A co to ma współnego z rozdzielczości ? w systemie możesz ustawić wielkość
    fontów oraz ikonek ...

  • 25. Data: 2012-09-18 15:59:17
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-09-18 15:57, Chris pisze:
    > Grzegorz Prędki" <"klark[USUN nabazgrał(a):

    > A co to ma współnego z rozdzielczości ? w systemie możesz ustawić
    > wielkość fontów oraz ikonek ...

    Yhy, to pozmieniaj takiemu czlowiekowi czcionki we wszystkich programach
    ktorych uzywa.

  • 26. Data: 2012-09-18 20:07:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jeszcze jak to jest z tymi wielkościami,
    niby pisze na monitorze 17 cali, a przykładając linijkę do przekątnej mamy
    15 cali realnie...

  • 27. Data: 2012-09-18 21:13:49
    Od: Padre <P...@n...net>

    > A co to ma współnego z rozdzielczości ? w systemie możesz ustawić
    > wielkość fontów oraz ikonek ...

    Niestety jest dużo programów w których interfejs nie jest zależny od
    ustawień czcionki ekranowej, korzystam z wirtualnych instrumentów
    muzycznych i z chęcią zobaczył bym przed sobą monitor 1024x768 o
    przekątnej ze 22".

  • 28. Data: 2012-09-18 22:10:02
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-09-18 21:13, Padre pisze:

> [...]
    > ustawień czcionki ekranowej, korzystam z wirtualnych instrumentów
    > muzycznych i z chęcią zobaczył bym przed sobą monitor 1024x768 o

    To se kup.

    --
    animka

  • 29. Data: 2012-09-18 22:20:25
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Animka" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > To se kup.
    >

    > --
    > animka

    Dżisas, następne dziwadło wylazło z dziury...

  • 30. Data: 2012-09-18 23:36:12
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > a jeszcze jak to jest z tymi wielkościami,
    > niby pisze na monitorze 17 cali, a przykładając linijkę do przekątnej
    > mamy 15 cali realnie...

    Z monitorami CRT to jakos tak to wlasnie bylo.