  • 1. Data: 2009-04-29 18:55:46
    Temat: jaki program do prezentacji przedmiotu
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    witam
    Jak w temacie, wiem, ze jakiś czas temu bylo, niestety nie moge znalezc.
    Chodzi o fotografie przedmiotu ze wszystkich stron i polaczenie w
    prezentacje z mozliwoscia obrotu przez uzytkownika, nie tylko w jednej osi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-29 19:37:31
    Temat: Re: jaki program do prezentacji przedmiotu
    Od: FD <f...@o...pl>

    Janek pisze:
> [...]
    > Chodzi o fotografie przedmiotu ze wszystkich stron i polaczenie w
    > prezentacje z mozliwoscia obrotu przez uzytkownika, nie tylko w jednej osi.

    QT

  • 3. Data: 2009-04-29 19:56:50
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

  • 4. Data: 2009-04-29 21:15:43
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Janek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > O?
    nie, chodzi o program, który poskłada fotki w rzeczona prezentacje
    QT--->N=nie

  • 5. Data: 2009-04-30 09:13:55
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Janek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    O?

  • 6. Data: 2009-04-30 12:02:03
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    > nie, chodzi o program, który poskłada fotki w rzeczona prezentacje
    > QT--->N=nie

    Przestańcie grypsować bo temat jest ciekawy.