    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jaki program?
    Date: Tue, 05 May 2009 17:52:22 +0200

    m...@o...pl wrote:
    > Wlasnie kilka dni temu odkrylem, ze Kicad ma mozliwosc wspolpracy z
    > auto-routerem.

    To nie to samo co bezposredni element programu. Z reszta KiCAD w ogóle
    sprawia wrażenie programu który sklada się z masy malych duperelek
    posklejanych guma do żucia. Dostęp do autoroutera przez www w ogóle mnie
    nie dziwi. Eagle sprawia wrażenie bardziej zintegrowanego, ale i tam
    można poczuć atmosferę lat 70 nie tylko w gui ale i w designie całości.
    Rynek programów pcb dla amatorów jest jakiś taki nowoczesny inaczej.
    Kompletnie tego nie rozumiem, być może to jakaś magia przyzwyczajeń
    decydentow nie pozwala im zauważyć że GUI ruszyło się mocno do przodu w
    ostatnich 40 latach.

    A co do autoroutera w KiCAD to jego brak praktycznie przekreśla z mojej
    perspektywy ten program. Ręczne cięgniecie dwuwarstwowej płytki
    oczywiście jest możliwe, tylko po co tracic czas kiedy projekt jest
    m.cz. i głównie w uC ...