  • Data: 2012-07-24 17:51:38
    Temat: Re: jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > IBM T42 - najlepsza matryca w laptopie jaka widzialem.
    > Ale o szybkim obrabianiu RAWow to zapomnij ;)

    Za to w tym budzecie moze sobie kupic od razu 4 szt, co zapewnia
    odpowiednia redundancje, na wypadek "jak sie popsuje/polamie" ;P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    A tak serio - poza predkoscia, ktora przy RAWach faktycznie bedzie
    doprowadzac do szewskiej pasji, to nie jest wcale taki glupi pomysl.
    Tyle tylko, ze do T4x byly rozne matryce pakowane (zarowno w
    kontekscie cali, rozdzielczosci jak i technologii wykonania) wiec trzeba
    na to zwrocic uwage.