  • 51. Data: 2010-02-22 13:38:23
    Temat: Re: jaki jest zamiennik
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:1951245865.20100220150235@pik-net.pl...
    > Hello Gulczas,
    >
    > Saturday, February 20, 2010, 1:49:29 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Próżnoś repliki się spodziewał
    > Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
    > Nie powiem nawet pies cię jebał,
    > bo to mezalians byłby dla psa.

    Powiem Ci, znów...

    Czymkolwiek nie usprawiedliwisz- żenada.

    Artur(m)

  • 52. Data: 2010-02-23 14:16:39
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    (ciap)

    > A to poniżej to niby co?

    Zwykły, prosty podpis, który IMO niekoniecznie wymaga delimitera.
    --
    Włodek

  • 53. Data: 2010-02-23 15:28:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Tuesday, February 23, 2010, 3:16:39 PM, you wrote:

    > Zwykły, prosty podpis, który IMO niekoniecznie wymaga delimitera.

    signature == podpis

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2010-02-24 08:54:20
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja natomiast, zgodnie z konserwatywnym podejściem, nie chcę żeby dyskusje
    > wygladały tak jak w przykładzie poniżej:
    > http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/browse_thr
    ead/thread/b7d51b3e56b0dc3e

    Masz rację, że poziom tego tematu jest powalający.
    Ale, można go nie czytać. Można, a nawet wskazane nie odpowiadać.
    Jednak wolę wolność wypowiedzi niż jedyną słuszną ideę i wykopywanie każdego
    kto się nie podoba. Każdy z nas kiedyś zaczynał i zadawał banalne/głupie
    pytania.
    Dodatkowo jeszcze dochodzi efekt niezrozumienia pytającego. Szukać nie
    trzeba daleko, przykład jest w tym temacie.

    --
    Desoft

  • 55. Data: 2010-02-24 09:14:25
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > A ja mam i to bardzo dużo. Bo zjawisko dyssgóglii jest równie
    > powszeche ja dyslekcji (nie poprawiać). Na dokładkę wyznaję zasadę
    > "jęsli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz".

    Czy wszyscy musimy wyznawać Twoje zasady?

    > Jasne. I dlatego na każde durne pytania lamerów należy odpowiadać?

    Nie, nie ma obowiązku odpowiadania.
    Jest chyba jednak różnica pomiędzy niepomaganiem (nieodpowiadając), a
    zwyczajnym wykopywaniem.

    > I co to ma wspólnego z Elektrodą - wyjaśnij mi proszę.

    Zastanawiam się dlaczego na Elektrodzie odpowiedzi nie udzielają wyłącznie
    moderatorzy. To od nich zależy czy zakwalifikować jakiś temat, i jakich
    odpowiedzi można udzielać.
    Pytanie o podłączenie leda - kosz - moderator potrafi podłączyć leda.
    Pytanie o instalację domu za 50 tyś zł - kosz - moderatorowi w głowie się
    nie mieści aby mieć tyle pieniędzy.
    Czytam Elektrodę, tylko czytam - nie zamierzam walczyć z jedynie słuszną
    ideą.
    Ale nie chcę żeby taka atmosfera panowała tutaj. Jedna Elektroda wystarczy.

    --
    Desoft

  • 56. Data: 2010-02-24 09:14:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    Wednesday, February 24, 2010, 9:54:20 AM, you wrote:

    [...]

    > Każdy z nas kiedyś zaczynał i zadawał banalne/głupie pytania.

    Nie każdy. Są tacy, którzy w biblioteki i szkoły cegłami nie rzucali.
    Są też granice tolerancji dla głupoty pytań i lenistwa pytających. Bo
    teraz o informacje łatwiej niż kilkanaście czy kilkadziesiąt lat temu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2010-02-24 10:55:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    Wednesday, February 24, 2010, 10:14:25 AM, you wrote:

    [...]

    > Zastanawiam się dlaczego na Elektrodzie odpowiedzi nie udzielają wyłącznie
    > moderatorzy. To od nich zależy czy zakwalifikować jakiś temat, i jakich
    > odpowiedzi można udzielać.

    Czy Ty byłeś kiedykolwiek moderatorem? Bo mam wrażenie, że Ci się
    tylko coś wydaje... Z mojego działu, żeby utrzymać jego przyzwoity
    poziom, wylatuje ponad 90% nowych tematów. Większość do kosza,
    odrobina do Piaskownicy. Inaczej pytania o to, dlaczego nie działa
    zasilacz na 78xx/79xx/LM317 zdominowałyby cały dział.

    > Pytanie o podłączenie leda - kosz - moderator potrafi podłączyć leda.

    Ile perdylionów razy można odpowiadać na pytania o podłączenie LEDa?
    Tym bardziej, że w podwieszonych wątkach tutaj:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum79.html padły już wszelkie
    odpowiedzi na lamerskie pytania. Ale lameria prawa Ohma poznawać nie
    chce - woli zapytać na forum...

    > Pytanie o instalację domu za 50 tyś zł - kosz - moderatorowi w głowie się
    > nie mieści aby mieć tyle pieniędzy.

    Bo Elektroda nie jest miejscem na takie pytania. Z taką kasą idzie się
    do specjalizowanej firmy a nie na forum.

    > Czytam Elektrodę, tylko czytam - nie zamierzam walczyć z jedynie
    > słuszną ideą. Ale nie chcę żeby taka atmosfera panowała tutaj. Jedna
    > Elektroda wystarczy.

    Jasne. Jedna, upadająca dzięki narastającemu lamerstwu, Elektroda
    wystarczy. Tutaj lamerzy nam niepotrzebni.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2010-02-24 11:25:51
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Jasne. Jedna, upadająca dzięki narastającemu lamerstwu, Elektroda
    > wystarczy. Tutaj lamerzy nam niepotrzebni.

    Ale to spowodowane; ze nie lubisz, po prostu, zwyczajnie, bez podtekstów
    - lamerów, czy też chcesz oszczędzić zasoby usnetu, żeby starczyło na
    dłużej,
    a może chcesz podkreślić swój (nb.wysoki) poziom wiedzy?

    Popatrzmy jak by to było w innym przypadku
    lamera post 1
    Jak podłączyć opornik?

    [upływa trochę czasu]

    lamera post2
    No ludzie pomózcie jak podłączyć opornik???????

    [koniec postów lamera, idzie po wiedzę do biblioteki

    ...a tak już 30 postów... i przybędzie jeszcze 10 (20 - 50???)

    Pozdrawiam lamerów również.

    lamer
    Artur(m)

  • 59. Data: 2010-02-25 15:02:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:1703248344.20100223162801@pik-net.pl,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> nabazgrał:

    (ciap)

    > signature == podpis

    Formalnie tak.
    Spotykam jednak w tej kwestii rozróżnienie:
    "Sygnaturka" jako podpis z dodatkami (bajerami) bezwzględnie wymagajaca
    delimitera.
    Podpis taki jak mój, przy którym brak delimitera jest dopuszczalny.

    --
    Włodek

  • 60. Data: 2010-02-25 16:03:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

> [...]
    > delimitera.
    > Podpis taki jak mój, przy którym brak delimitera jest dopuszczalny.

    Nigdy nie spotkałem się z takim rozgraniczeniem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl