  • 11. Data: 2010-02-19 19:49:07
    Temat: Re: jaki jest zamiennik
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w wiadomości
    news:slrn.hntohe.q8b.steev@hot.pl...
    > Może Desoft trolluje, a może i nie... Ale donosi :

    > 1.30 za 10 szt (http://www.maritex.com.pl/pl/shop/search?find=2222)

    > czypieńdziesiont za setke.
    > (http://www.maritex.com.pl/pl/shop/search?find=1N400
    )

    Po co mu setka diód i dziesięć tranzystorów?
    Ja kupuję setkę, Ty pewnie też, on zaczyna potrzebuje jedną czy cztery
    sztuki. Może nawet uda mu się wylutować to z jakiejś starej płyty. Ja
    pierwsze tranzystory zdobyłem właśnie w taki sposób. Teraz ich nie kupuję
    wystarczy sięgnąć ręką.

    Widzę że pojawił się post z tekstem:
    "temat mysle, ze wyczerpany." sobie chyba nie musimy udowadniać że znamy się
    na diodach 1N4001?

    --
    Desoft

  • 12. Data: 2010-02-19 20:05:05
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    "Desoft" <D...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam nic przeciwko lamerom.
    > Raczej odpowiedziom typu "zadzwoń po elektryka", "poszukaj w google"
    > Przecież to google właśnie stąd znajduje odpowiedzi i robi się rekurencja
    > :-)

    Ja natomiast, zgodnie z konserwatywnym podejściem, nie chcę żeby dyskusje
    wygladały tak jak w przykładzie poniżej:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/browse_thr
    ead/thread/b7d51b3e56b0dc3e

    Nie wspomniałem dotychczas w tym wątku o konfiguracji czytników.
    ;-)

    Włodek

  • 13. Data: 2010-02-19 20:20:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    Friday, February 19, 2010, 7:38:58 PM, you wrote:

> [...]

    Myślisz, że tu też lamerzy zaczną pytać do czego służy gniazdko
    oznaczone "230V AC" w zasilaczu komputerowym?

    Pytanie o zamienniki 2N2222 czy 1N4001 jest już na podobnym
    poziomie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2010-02-19 20:37:23
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

  • 15. Data: 2010-02-19 21:09:48
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    podniecacie sie bzdurami, sorry.
    zamiast mi napisac, ze tranzystor moge kupic taki a diode taka i sprawa
    zamknieta w jednym poscie to zaczynacie sie przekrzykiwac i wydziwiac w tej
    chwili na 12 odpowiedzi, praktycznie o niczym.

    dla polakow mozna zrobic wszystko , z polakami - nic.

  • 16. Data: 2010-02-19 21:14:24
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hlmutf$383$1@mx1.internetia.pl,
    doktorek <q...@m...pl> nabazgrał:
> [...]
    > wydziwiac w tej chwili na 12 odpowiedzi, praktycznie o niczym.
    >
    > dla polakow mozna zrobic wszystko , z polakami - nic.
    ~~~~~~~ ~~~~~~

    PW!

    Włodek :-)

  • 17. Data: 2010-02-19 21:26:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 22:09:48 +0100, doktorek wrote:
    >podniecacie sie bzdurami, sorry.
    >zamiast mi napisac, ze tranzystor moge kupic taki a diode taka i sprawa
    >zamknieta w jednym poscie

    Za dlugo by wypisywac wszytkie typy :-)
    A jak ci napisze co sprzedaja u mnie na osiedlu, to bedzie sie potem
    pytal jaki jest tego zamiennik :-)

    To naprawde podstawowy tranzystor, zastepowalny przez bardzo wiele
    wspolczesnych. Idziesz do sklepu, prosisz o zamiennik, albo jakis
    tranzystor npn malej mocy ktory maja i wychodzisz zadowolony.

    J.

  • 18. Data: 2010-02-19 21:43:59
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    ok, dziekuje, jutro mi jeszcze jeden sklep zostal.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-02-19 22:00:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    Friday, February 19, 2010, 9:37:23 PM, you wrote:

    > Nie mam nic przeciwko lamerom.

    A ja mam i to bardzo dużo. Bo zjawisko dyssgóglii jest równie
    powszeche ja dyslekcji (nie poprawiać). Na dokładkę wyznaję zasadę
    "jęsli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz".

    > Raczej odpowiedziom typu "zadzwoń po elektryka", "poszukaj w google"
    > Przecież to google właśnie stąd znajduje odpowiedzi i robi się rekurencja
    > :-)

    Jasne. I dlatego na każde durne pytania lamerów należy odpowiadać?
    I co to ma wspólnego z Elektrodą - wyjaśnij mi proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2010-02-19 22:01:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello doktorek,

    Friday, February 19, 2010, 10:09:48 PM, you wrote:

> [...]
    > chwili na 12 odpowiedzi, praktycznie o niczym.

    > dla polakow mozna zrobic wszystko , z polakami - nic.

    W dupę mnie pocałuj, lamerze. Do biblioteki - podstaw elektroniki się
    uczyć a nie durne pytania na grupie zadawać!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl