  • 11. Data: 2015-12-07 20:41:55
    Temat: Re: jaki ararm do samochodu
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-12-07 o 18:23, PiteR pisze:

    > Powaga. Nie jesteś w temacie.

    Znajomemu skubnęli Audi A7. Przejechali kilkaset metrów i system
    zablokował możliwość jazdy. Może nie jest w temacie i nie wie czy prawo
    na to zezwala, ale mimo tegou nadal ma auto.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2015-12-07 21:53:03
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 18:13:11 UTC+1 użytkownik Magnus
    Elephantus napisał:
    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze, zostaw dowod rejestracyjny w aucie, zeby nie dostal mandatu, za
    > 'niemanie'.
    Od wielu już lat dowod rejestracyjny+ ubezpieczenie leżą w schowku w moich
    autach. W portfelu mi zbyteczne a czasem żona autem jedzie to ma jakby co

    ...i to moze byc uzasadnienie do niewyplacenia odszkodowania, w sytuacji
    kradziezy.

  • 13. Data: 2015-12-07 21:54:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    yabba pisze tak:

    > Metalowych pilotów nie spotkałem. Najwyżej plastikowe z metalowymi
    > wstawkami. Metalowa obudowa zaekranowałaby antenę w środku.

    Ty sie tutaj nie mądraluj.

    > Dlaczego piloty mają nie działać pod bankiem?

    Nie tylko pod bankiem. Wszędzie tam gdzie jest dużo urządzeń na 433MHz.
    Może szukać pilota na 866MHz hmm.

    > http://www.proxima.pl/oferta,7
    >
    > Nie mam doświadczeń z ich alarmami samochodowymi, ale używałem
    > sprzęty z automatyki bramowej. Na razie bez zastrzeżeń.

    Wrogie forum donosi, że również SEO jest elektronicznie niezłe i się
    nie psuje.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2015-12-07 23:10:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ty sie tutaj nie mądraluj.

    Muszę, jestem tutaj najmądralniejszy.

    > Nie tylko pod bankiem. Wszędzie tam gdzie jest dużo urządzeń na 433MHz.
    > Może szukać pilota na 866MHz hmm.

    Tu juz moja mądralność nie wystarcza. Dlaczego w bankach miałoby być dużo
    nadajników zdalnego sterowania? Albo w innych miejscach.
    Były kiedyś problemy z pilotami w okolicach PKiN, ale IMHO to był problem
    brakku odporności odbiorników na przesterowanie silnym sygnałem nadajników
    TV.

    > Wrogie forum donosi, że również SEO jest elektronicznie niezłe i się
    > nie psuje.

    Do poprzednich samochodów zakładałem alarmy Corala, działały po kilkanaście
    lat. Raz był problem z czujnikiem wstrząsowym. Ale teraz widzę, że już ich
    nie produkują.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-12-08 00:02:04
    Od: "forestdumb" <...@...z>

> [...]
    > duszące zasięg, że w polu pół kilometra a pod bankiem nie można zamknąć
    > samochodu a co gorsza potem otworzyć. Reszta bajerów nie ważna.

    Fortca, jakis chinol na 100% a piloty zalezy jakie trafisz, metalowo plastikowe
    daja rade choc oryginal to to nie jest :-) Zasieg OK. Taniosc, dziala juz z
    5rok? Czasami tylko jakby dostal zamuly totalnej (raz na kilka mc) czyli zamyka
    zamki po 10sekundach a nie jak zwyke po jednej.

    Cudo to to nie jest i chyba SEO dolphin, albo jego nastepcy, bylby lepszy.
    Zreszta na formum elektroda poszukaj w dziale zabezpieczen aut.

  • 16. Data: 2015-12-08 00:03:02
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 19:31:11 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > Tak. W okolicach 2005 weszła dyrektywa chroniąca złodzieji.

    Powinni jeszcze nakazać zostawianie wystarczającej ilości paliwa w zbiorniku, by
    złodziejowi nie zabrakło bo też może stworzyć zagrożenie... Chyba, że zawiedzie
    któryś z licznych systemów służących spełnianiu wymagań testów laboratoryjnych norm
    emisji spalin - wtedy odciąć można, zagrożenie zagrożeniem ale złodziej też musi być
    ekologiczny :)

    Z ciekawości, co to dokładnie za dyrektywa i jak ją znaleźć?