  • Data: 2015-12-07 21:53:03
    Temat: Re: jaki ararm do samochodu
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> szukaj wiadomości tego autora

    news:8ee27cf1-0e69-4df6-aef5-52f3f316d413@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 18:13:11 UTC+1 użytkownik Magnus
    Elephantus napisał:
    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze, zostaw dowod rejestracyjny w aucie, zeby nie dostal mandatu, za
    > 'niemanie'.
    Od wielu już lat dowod rejestracyjny+ ubezpieczenie leżą w schowku w moich
    autach. W portfelu mi zbyteczne a czasem żona autem jedzie to ma jakby co

    ...i to moze byc uzasadnienie do niewyplacenia odszkodowania, w sytuacji
    kradziezy.