  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jaki VAT dla stowarzyszenia ?
    Date: Thu, 13 May 2004 11:20:07 +0200

    On Thu, 13 May 2004 00:25:48 +0200, l_uka <N...@p...fm>
    wrote:

    >moja informacja pochodzi stad, ze jakis urzad publikujac dane na temat
    >laczy w Polsce okreslil, ze do ktoregos tam roku bedzie dany odsetek
    >internautow z laczami szerokopasmowymi - szerokopasmowymi w sensie
    >wszystko powyzej modemu. no i to by chyba bylo eir - jak na modemie ;)

    no tak urząd zaplanował, zupełnie jak za starych dobrych czasów
    których zasady miały się nijak do rzeczywistości

    kurde czy tam na górze pracują specjaliści do spraw generowania
    przepisów które można naciągac w dowolną strone ???

    futszaK
    598339018 888010641
    nie pojde na silownie, nie mam zamiaru wyysrac
    mozgu po porzadnym wysilku na powiekszenie miesni