  • 81. Data: 2014-07-29 10:10:21
    Temat: Re: jaki SSD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-29 09:06, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > I to jest clue kazdgo "sporu" o SSD :-)

    Nie jest.
    Na jednym kompie mam SSD na innym nie.
    Nie zrzędzę ani nie wychwalam, ale często zdarza mi się
    wykazać błędne lub nieprawdziwe argumenty jednej ze stron,
    dokładnie tak jak w przypadku twoich argumentów.
    Są zalety SSD są i wady a twierdzenie czy sugerowanie że SSD
    jest dobry na wszystko, zawsze i dla wszystkich jest zwykłym
    kłamstwem.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2014-07-29 10:39:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-29 09:29, marfi pisze:
    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Subiektywne.
    > U mnie W8 i całe oprogramowanie zajmuje 46GB w typ 13GB hiberfil.sys.
    > Wszekie dokumenty i śmietniki na HDD, TEMP i Cache na RAMdysku.

    System jak najbardziej się mieści ale + DWIE gry i z SSD zostało 3GB
    wolnego.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 83. Data: 2014-07-29 12:44:08
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 10:10:21 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Na jednym kompie mam SSD na innym nie.
    > Nie zrzędzę ani nie wychwalam, ale często zdarza mi się
    > wykazać błędne lub nieprawdziwe argumenty jednej ze stron,
    > dokładnie tak jak w przypadku twoich argumentów.

    I jakie to bledy mojej argumentacji wykazales?

    > Są zalety SSD są i wady a twierdzenie czy sugerowanie że SSD
    > jest dobry na wszystko, zawsze i dla wszystkich jest zwykłym
    > kłamstwem.

    Pokaz gdzie twierdze, ze jest dobry dla wszystkich?

    Podpowiadam, ze w odpowiedzi na post Radka Sokola napisalem:
    "Czyli Tobie SSD nie jest potrzebny, kopka."

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 84. Data: 2014-07-29 13:42:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.07.2014 10:37, Radosław Sokół pisze:
    > Bo w edycji WWW, pisaniu tek-
    > stów oraz programowaniu (a tym głównie się zajmuje) nie są
    > zbytnio przydatne.

    Zależy co programujesz. Ja sobie czasem i kilka razy dziennie na tyle
    namieszam w systemie że bez restartu ani rusz (faktem jest, że bywa że
    nie restartuję i kilka tygodni). Niby rzadko, ale jak jesteś rozgrzany
    ideą którą czym prędzej chcesz przekuć w kod, to się każda sekunda liczy.

    p. m.

  • 85. Data: 2014-07-29 15:02:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-07-28 10:37, Radosław Sokół pisze:

    > Bo w edycji WWW, pisaniu tek-
    > stów oraz programowaniu (a tym głównie się zajmuje) nie są
    > zbytnio przydatne.

    Z tym programowaniem to się nie zgodzę. Uruchamianie IDE znacząco zależy
    od szybkości dysku. A że często pojawia się konieczność jego restartu
    (np. z powodu nigdy nie usuniętych bugów), to użycie SSD znacząco
    poprawia korzystanie z narzędzi developerskich.
    Również commitowanie zmian w katalogach z dużą ilością drobnych plików,
    działa znacząco szybciej na dysku SSD.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 86. Data: 2014-07-29 19:46:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > I jakie to bledy mojej argumentacji wykazales?

    O przykładzie motoryzacyjnym już zapomniałeś ?

    > Pokaz gdzie twierdze, ze jest dobry dla wszystkich?
    >
    > Podpowiadam, ze w odpowiedzi na post Radka Sokola napisalem:
    > "Czyli Tobie SSD nie jest potrzebny, kopka."

    Tak sugerowała twoja odpowiedz na inny post którą wysłałeś
    dzisiaj o 9:06.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2014-07-29 21:57:19
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 19:46:54 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > O przykładzie motoryzacyjnym już zapomniałeś ?

    I co poza swoim niezrozumieniem tam wykazales? Bo jakos nic wiecej nie
    wynikalo z Twojego wywodu.

    Mocno to sugerowanie naciagane.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 88. Data: 2014-07-30 03:15:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 09:01:09 +0200, z napisał(a):

    > Soft i system. Jest różnica warta wydania marnych 300 zł.

    Ja mam soft i system na klasycznych talerzowcach w RAID0. Płyta owszem z
    SATA2. Wpięcie w to SSD dupy nie urywa. Szczególnie, że dane do obróbki -
    uważaj - i tak dalej trzymam na talerzowcach.

    [ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał. ]
    [ (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]

  • 89. Data: 2014-07-30 03:15:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 15:02:28 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> [...]
    > poprawia korzystanie z narzędzi developerskich.
    > Również commitowanie zmian w katalogach z dużą ilością drobnych plików,

    O właśnie. Duża ilość małych plików. W tym SSD się sprawdza. Przy pracy z
    plikami jednak większych gabarytów (u mnie w projekcie składanego katalogu
    najmniejsza fota do wstawienia ma ponad 80 MB) to już tak pięknie nie jest.
    Szczególnie przy przełożeniu ceny za GB.

    [ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić, ]
    [ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod ]
    [ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili. (znalezione) ]

  • 90. Data: 2014-07-30 03:15:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 09:29:21 +0200, marfi napisał(a):

> [...]
    > U mnie W8 i całe oprogramowanie zajmuje 46GB w typ 13GB hiberfil.sys.
    > Wszekie dokumenty i śmietniki na HDD, TEMP i Cache na RAMdysku.

    Hibernacja przy SSD - to chyba - z tego co czytałem, średni pomysł.

    [ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, ]
    [ you can still fall back down in an instant. (Max Payne) ]