  • Data: 2010-10-26 11:14:30
    Temat: Re: jaka terenówka za par?na?cie tys.?
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opel Monterey = Isuzu Trooper. Pod marka Isuzu masz chyba wiekszy wybor.
    > Generalnie ma swoje wady, ale jako terenowke "light duty" ludzie calkiem
    > sobie chwala. Ja bym go wolal od Vitary, bo przynajmniej niczego nie udaje
    bardzo polecam ale tylko silnik 3,2 benzyna - daje radę to zagazować prostą
    instalacją LPG....
    plusy: wytrzymałe, w miarę bezawaryjne - jak się kupi zdrowy egzemplarz,
    dobry automat
    minusy:
    - opony 32 cale (31 za małe) - koszt 2000 zł
    - pewne części, które trudno dostać lub trzeba czekać - półosie, itp.
    Spalanie na trasie z silnikiem 3,2 rzędu 17-18 LPG

    Silnika nowszego (o ile się nie mylę 3,5 nie polecam - ciężko się gazuje i
    awaryjny)
    pozdr.
    Gr