  • Data: 2009-04-24 15:58:24
    Temat: Re: jaka telewizje cyfrowa wybrac
    Od: CodeBoy <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-04-2009 o 13:06:57 Ania <a...@a...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Bede wdzieczna za pomoc w wyborze telewizji cyfrowej. Interesuje mnie
    > g?ównie discovery, travel etc. Czy lepiej polsat cyfrowy, telewizje N,
    > czy
    > cyfra+? Która z nich ma najlepszy stosunek jako?ci do ceny?

    Ja sie troche dolacze, wlasnie dostalem ulotke cyfry plus maja teraz
    promocje ze 10 msc za pol ceny czyli po 30zl i wlasnie z disco i tvn
    Ale mam inne pytanie jaki tuner wybrac ?, czy ichniejszy wypozyczyc czy
    lepiej cos kupic od nich /samemu ?
    TV mam Full HD z HDMI wiec nie wiem czy cyfra jest w stanie cos
    zaoferowac. Do tej pory ogladalem sat na komputerze przez karte SS2
    ale teraz musze to zrobic porzadnie :)