  • Data: 2019-07-23 10:28:47
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-23 o 09:27, z pisze:

    > Smartfon się zagotuje w upały. Trzeba go montować i demontować bo kradną

    Od zawsze mam smartfona "na szybie" i zawsze podłączony pod ładowarkę i
    zawsze go zabieram ze sobą i zawsze odpinam kabelek z USB :] Jakoś mi
    nie wybuchł a obserwując innych w 90% też tak mają. Oczywiście nie
    nagrywam smartfonem bo wisi pod kątem w pionie.
    > ;-)
    >
    > Wifi czy BT jest po to żeby zobaczyć co się nagrało na rejestratorze.

    Kiedyś jeszcze to przegladałem (pierwsze dwa dni używania). Teraz w
    zasadzie nie przegladam a jak mam jakiś materiał do zgrania to biorę
    całą kamerkę do domu, pomimo ze mam wyswietlacz.

    ...ale rozumiem chęć ukrycia kamery przed kradzieżą (mała).
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>