-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
pl!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 07 Dec 2013 20:18:12 +0100
From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jaka jest procedura likwidacji szkody komunikacyjnej.
References: <52a35757$0$2171$65785112@news.neostrada.pl>
<l7vm5r$sdn$1@news.vectranet.pl>
In-Reply-To: <l7vm5r$sdn$1@news.vectranet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 14
Message-ID: <52a37473$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
X-Trace: 1386443891 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2353 85.198.212.230:49008
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513822
[ ukryj nagłówki ]
> Poczta zwykłą powinny przyjść papiery od ubezpieczyciela w których
> wypełnia się wszystkie dane sprawcy (właściciela pojazdu) i
> poszkodowanego, oraz wykonuje się opis zdarzenia i rysunek (szkic)
> usytuowania pojazdów jak doszło do kolizji.
nie wątpię.
PRzyszła prośba od ubezpieczyciela ( więc wie dokładnie co się stało,
kto był sprawcą a kto jest właścicielem) ale:
nie zawiera nazwiska imienia użytkownika ani właściciela
nie zawiera adresu właściciela
nie zawiera numeru rejestracyjnego przedmiotowego pojazdu
nie zawiera informacji o jaką kolizję, (dzień miejsce) chodzi
i na koniec nie zawiera informacji o jakiej polisie (numer, T.U.)mówimy.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.13 20:56 Gotfryd Smolik news
- 08.12.13 11:20 Wiwo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=