  • 1. Data: 2009-12-20 18:52:41
    Temat: jaka grafika AGP do cel 3.06
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    komputer oparty o procesor celeron d 3.06, 1gb ram, ma grafike ati r9250.
    zastanawiam sie nad wymiana grafiki, zeby corka pograla sobie co-nieco.
    mysle nad poczciwym r9800 - ale moze i cos lepszego ma sens tam zamontowac?

    jakie sa Wasze doswiadczenia z tego typu komputerami?

  • 2. Data: 2009-12-20 19:05:20
    Temat: Re: jaka grafika AGP do cel 3.06
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > mysle nad poczciwym r9800 - ale moze i cos lepszego ma sens tam
    > zamontowac?

    Brałbym coś, co ma shadery 3.0 - na 9800Pro już mało co ruszy, może
    jakiś 7300GT/7600GS albo 1650 od ATI

    > jakie sa Wasze doswiadczenia z tego typu komputerami?

    Swego czasu Athlona 2600+ i 2GB RAM ożeniłem z Radeonem X1950GT. Moc
    obliczeniowa CPU okazała się masakrycznie niewystarczająca.

  • 3. Data: 2009-12-20 19:57:16
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    > Swego czasu Athlona 2600+ i 2GB RAM ożeniłem z Radeonem X1950GT. Moc
    > obliczeniowa CPU okazała się masakrycznie niewystarczająca.

    dlatego pytam, bo chce unilnac czegos podobnego ;)

  • 4. Data: 2009-12-21 09:46:30
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "dos4fl" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > komputer oparty o procesor celeron d 3.06, 1gb ram, ma grafike ati r9250.
    > zastanawiam sie nad wymiana grafiki, zeby corka pograla sobie co-nieco.

    Myślę, że nie warto nic więcej jak 7300GT lub 7600GT. Procesor i tak ma zbyt
    mało mocy a pozatym jedynie nadaje się na zimowe wieczory ze względu na
    ogromne ilości wydzielanego ciepła.

  • 5. Data: 2009-12-21 09:50:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Myślę, że nie warto nic więcej jak 7300GT lub 7600GT. Procesor i tak ma zbyt
    > mało mocy a pozatym jedynie nadaje się na zimowe wieczory ze względu na
    > ogromne ilości wydzielanego ciepła.

    7600GT to i tak będzie zbyt mocna - przecież ma kastrata.
    Max to 7300GT.