  • 11. Data: 2009-01-21 10:20:03
    Temat: Re: jaka drukarka atramentowa?
    Od: geyb <g...@g...pl>

    > Na przykład użytkownicy Linuksa :)

    wiesz, jaki user linuksa od iluś tam lat jednak wysyłam drukarce dane w
    PCL-u, bo interpreter PS jest po prostu powolny (przynajmniej tak było w
    HP 6MP), a 1300 nawet nie próbowałem PS-a :)

  • 12. Data: 2009-01-21 18:01:28
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ino kolorowy laser potrafi być koszmarnie drogi w eksploatacji
    > -- nawet przy druku czarno-białym wyłącznie.

    Każdy rodzaj drukarek potrafi być koszmarnie drogi w eksploatacji nawet przy
    druku czarno-białym wyłącznie. Koszty eksploatacji są elementem polityki
    producenta, takie czy inne szczegóły technologiczne mają w tym wypadku
    mniejsze znaczenie.

  • 13. Data: 2009-01-22 07:20:01
    Od: Marx <M...@n...com>

    Radosław Sokół pisze:

    > Ino kolorowy laser potrafi być koszmarnie drogi w eksploatacji
    > -- nawet przy druku czarno-białym wyłącznie.

    a ktora atramentowka jest tania w eksploatacji?
    Marx

  • 14. Data: 2009-01-22 10:29:41
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > a ktora atramentowka jest tania w eksploatacji?

    Może być 5 gr za stronę mono? To HP F735.

  • 15. Data: 2009-01-22 13:45:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    MC pisze:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > Może być 5 gr za stronę mono? To HP F735.

    tja
    zasychajacy atrament w cenie laserowki, cena pewnie dotyczy jakichs
    pasciastych zamiennikow, a do zdjec to ta drukarka nie nadaje sie wcale
    (jak kazda HP...)
    Marx

  • 16. Data: 2009-01-22 22:23:30
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marx napisał:

    > tja
    > zasychajacy atrament w cenie laserowki, cena pewnie dotyczy jakichs
    > pasciastych zamiennikow, a do zdjec to ta drukarka nie nadaje sie wcale

    Może te 600 str jest oszukane (np. liczone w draft mode :-)) ale to nie
    zamiennik http://tiny.pl/vwv1

    Przemek

  • 17. Data: 2009-01-23 11:12:27
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > tja
    > zasychajacy atrament w cenie laserowki,

    Atrament musi zaschnąć na papierze tak jak toner zostać spieczony. Na tym
    polega drukowanie.

    > cena pewnie dotyczy jakichs pasciastych zamiennikow,

    Do tego modelu nie ma jeszcze zamienników.

    > a do zdjec to ta drukarka nie nadaje sie wcale (jak kazda HP...)

    W każdym razie bardziej się nadaje niż laserówka.

    > Marx

    Karol?

  • 18. Data: 2009-02-17 08:01:25
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 22.01.2009 08:20, Marx pisze:

    > a ktora atramentowka jest tania w eksploatacji?

    Ale laserówkę kupuje się nie po to, by mieć koszty eksploa-
    tacji takie same (lub wyższe!), jak w przypadku atramentówki,
    ale by w dalszej perspektywie zaoszczędzić na droższym zaz-
    wyczaj zakupie.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 19. Data: 2009-02-17 11:08:34
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 17-02-2009 o 09:01:25 Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał:

    > Ale laserówkę kupuje się nie po to, by mieć koszty eksploa-
    > tacji takie same (lub wyższe!), jak w przypadku atramentówki,
    > ale by w dalszej perspektywie zaoszczędzić na droższym zaz-
    > wyczaj zakupie.

    Nie śledzę wątku od początku i może w tym tkwi problem, ale czy dobrze
    rozumiem, że twierdzisz jakoby koszt wydruku 1 cz-b strony na drukarce
    atramentowej był niższy niż na laserowej?
    Jeśli tak, to możesz rzucić nazwą tej atramentówki? Sam szukam czegoś do
    czarno białych wydruków, druk raz dwa razy w miesiącu, ale na raz 300
    stron.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2009-02-17 13:26:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:glarl4$1rq$1@inews.gazeta.pl...

    > Może te 600 str jest oszukane (np. liczone w draft mode :-)) ale to nie
    > zamiennik http://tiny.pl/vwv1

    Jest tak samo oszukane jak inne wydajności. Tyle samo drukuje pojemnik
    montowany do niektórych innych drukarek HP, różnica polega tylko na drobnym
    szczególe uniemożliwiającym używanie tańszego kartridża w innych modelach.