  • 31. Data: 2014-07-09 01:17:59
    Temat: Re: jak zwykle będę nudny
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 lipca 2014 01:09:53 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Pierdzielisz tam. Do sprawnego wyprzedzania raz na jakis czas to wystarczy
    >
    > maksymalnie 200konny diesel i zrobie to w takim samym czasie jak 400konna
    >
    > benzyna.
    >
    > Przedmowcy maja racje. Posiadanie takich aut jest niczym nieuzasadnione. To
    >
    > fanaberia bogaczy, kt�rzy nie musza liczy� si� z kas�, a mozliwosci auta
    >
    > wykorzystaja "raz na 100lat"

    jacy kórwa przedmówcy. To ja twierdzę że posiadanie czterystu koni nie ma
    uzasadnienia praktycznego. Tylko dla szpanu są produkowane takie gadżety. Zwłaszcza
    amerykańskie. Tam ograniczenia prędkości ostrzejsze niż w Polsce a drogi lepsze. Przy
    okazji. Z wyjątkiem kilku krajów w których nie ma ograniczenia prędkości na
    autostradach w Polsce są dopuszczalne najwyższe prędkości na Świecie.

  • 32. Data: 2014-07-09 01:19:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 lipca 2014 01:17:59 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    okazji. Z wyjątkiem kilku krajów w których nie ma ograniczenia prędkości na
    autostradach w Polsce są dopuszczalne najwyższe prędkości na Świecie.

    kurwa oczywiście

  • 33. Data: 2014-07-09 01:25:10
    Od: "MichaelDataŽ" <s...@o...com>

    Czesław Wiśniak wydumał(a) w news:lphtom$76t$1@node2.news.atman.pl :
    > Pierdzielisz tam. Do sprawnego wyprzedzania raz na jakis czas to
    > wystarczy maksymalnie 200konny diesel i zrobie to w takim samym czasie
    > jak 400konna benzyna.

    Nim pomyslisz o manewrze ja bedę już znikał :)...tutaj jest opcja, której
    nie posiadasz w 200konnym dieslu, więc będzie Ci trudno pojąć o czym
    piszę,... może zrozumiesz... Przy 400 konikach palisz szeroki laczek bez
    problemu przy 100kmh (nie mówiąc o 4x4) i mniej sie zastanawiasz czy
    zdązysz. Zdązysz. Róznica polega własnie na 1-2 sekundach reakcji czy dasz
    radę czy lepiej nie próbowac, bo moze zabraknąć tej sekundy. Po przejechaniu
    tysiecy kilometrów i zweryfikowaniu swoich umiejetności jak i mozliwości
    sprzetu, odległosci i czasy wygladają jednak baaardzo różnie. Spróbuj (jak
    masz mozliwości) pojeździc trochę jakimś dooobrym scigaczem (mowa o
    motocyklu) jesli nie jeździłes nigdy to dalsza dyskusja bedzie jałowa :/

    > Przedmowcy maja racje. Posiadanie takich aut jest niczym nieuzasadnione.
    > To fanaberia bogaczy, którzy nie musza liczyć się z kasą, a mozliwosci
    > auta wykorzystaja "raz na 100lat"

    Jakos się z nimi nie zgadzam, tak samo jak nie zgadzam się w realu. Co
    ciekawe, dokąd nie wsiądzie taki niedowiarek jako pasażer. Później zmienia
    kolor twarzy na zielony i można go już określać pod tym wzgledem :) niekiedy
    dochodzą wymioty. Oczywiscie jest tak wystraszony tym co widzi, że NIGDY nie
    kupi takiej maszyny i będzie zawsze w opozycji :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 34. Data: 2014-07-09 01:27:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > jacy kórwa przedmówcy.

    Wlasnie tacy.

  • 35. Data: 2014-07-09 01:30:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 lipca 2014 01:27:30 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Wlasnie tacy.

    Raczej przedmówca. Nie przypominam sobie żebym miał brata bliźniaka albo
    schizofrenie.

  • 36. Data: 2014-07-09 01:51:00
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nim pomyslisz o manewrze ja bedę już znikał :)...

    Masz DeLorean DMC-12 ? Przeciez on mial tylko 130koni

> [...]
    >ciekawe, dokąd nie wsiądzie taki niedowiarek jako pasażer. Później zmienia
    >kolor twarzy na zielony i można go już określać pod tym wzgledem :)

    Idz ty juz lepiej spac a jutro pogadasz z rowiesnikami w piaskownicy :)