  • 11. Data: 2010-11-22 19:11:00
    Temat: Re: jak zrobic wlasnego taniego DreamBoxa 500 HD ...
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-22 20:05, [MF] PL napisal (a):
> [...]
    eadID=49925

    > Enigma to system napisany do pracy w tunerze sat. Sama kompilacja nic
    > nie da, musiałbyś zmienić kod źródłowy.
    >
    > Skystar(2) HD Technisata ma możliwość podłączenia karty na moduły CI.
    > Kupujesz moduł z kartą od Polsatu i oglądasz.
    > Jest też dostępna wersja pod USB "SkyStar USB 2 HD CI" ale nie wiem jak
    > działa pod linuxem.

    W zasadzie to mam Skystara HD i taką kartę na moduły do niego. Nie
    używam go od m/w 1,5 roku więc chętnie się go pozbędę (czytaj sprzedam).

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-11-22 19:18:03
    Od: pw <p...@g...com>

    On 11/22/2010 08:05 PM, [MF] PL wrote:

> [...]
    > Kupujesz moduł z kartą od Polsatu i oglądasz.
    > Jest też dostępna wersja pod USB "SkyStar USB 2 HD CI" ale nie wiem jak

    skystar HD nie jest polecany na linuksa, ma fatalne sterowniki

  • 13. Data: 2010-11-22 19:28:49
    Od: pw <p...@g...com>

    On 11/22/2010 07:31 PM, bufi wrote:

    > Skoro nie masz CAM; w którym jest to oprogramowanie, to w DM działa
    > programowo. Ale jak wcześniej napisał kolega, potrzebujesz boxkeya z
    > CAMu polsatowskiego który, jest przypisany do karty.
    >
    > Pozdrawiam

    przeszukalem zrodla dreamboxa, i okazuje sie ze nie ma tam zadnego
    systemu kodowania, jest natomiast #include <lib/dvb/dvbci.h> wiec jak
    najbardziej posiada modul ci tylko wewnatrz(na stale) i go nie widac ...

  • 14. Data: 2010-11-22 19:41:23
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-22 20:28, pw napisal (a):

    > przeszukalem zrodla dreamboxa, i okazuje sie ze nie ma tam zadnego
    > systemu kodowania, jest natomiast #include <lib/dvb/dvbci.h> wiec jak
    > najbardziej posiada modul ci tylko wewnatrz(na stale) i go nie widac ...

    Małe nieporozumienie. Są moduły CI (conax, seca itp.), które posiadają
    własne oprogramowanie i instaluje się je w tunerach posiadających
    gniazda na moduły CI. DM nie ma gniazda na moduł, ma wbudowany czytnik
    (moduł) jak zawał tak zwał obsługiwany przez oprogramowanie tunera.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-11-22 19:44:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pw" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > skystar HD nie jest polecany na linuksa, ma fatalne sterowniki

    No to ja mogę opchnąć Twinhana sp-400 + CI.

  • 16. Data: 2010-11-22 19:55:11
    Od: pw <p...@g...com>

    On 11/22/2010 08:44 PM, Cavallino wrote:

    > No to ja mogę opchnąć Twinhana sp-400 + CI.

    wszystkie karty HD na USB majace dobre wsparcie dla linuksa sa na stronie

    http://www.linuxtv.org/wiki/index.php/DVB-S2_USB_Dev
    ices

    z tego najlepsza i dostepna w polsce jest tevii s660 ...

  • 17. Data: 2010-11-22 20:01:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wszystkie karty HD na USB

    Akurat ten twinhan nie jest usb.