  • 1. Data: 2010-11-22 16:01:56
    Temat: jak zrobic wlasnego taniego DreamBoxa 500 HD ...
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    roznica w cenie pomiedzy DM 500 a DM 500HD to okolo 1000zl to jest duzo,
    wszystko w zasadzie przez to, ze do dekodowania HD potrzeba solidnej
    maszyny - kodek h264 ...

    pomyslalem wiec, dlaczego nie wykorzystac do tego komputera? tuner FTA
    HD juz mam, czytnik kart phoenix rowniez, brakuje mi tylko modulu CI,
    wiem ze mozna wykorzystac sasc-ng, ale nie obsluguje kodowania nagra 3
    (polsat), dlatego wlasnie szukam CI na USB

    czy ktos z was spotkal modul CI na USB dzialajacy pod linuksem? jaki CI
    jest zamontowany w DM?

  • 2. Data: 2010-11-22 16:18:00
    Temat: Re: jak zrobic wlasnego taniego DreamBoxa 500 HD ...
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-22 17:01, pw pisze:
    > DM 500HD

    W Dm CI jest realizowany programowo.

  • 3. Data: 2010-11-22 16:25:56
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pw wrote:

    > czy ktos z was spotkal modul CI na USB dzialajacy pod linuksem? jaki

    Chyba nie ma takiego urządzenia. Mogę się mylić. Te co są, podłaczasz
    specjalnym kablem do karty TV w kompie. A nawet jak znajdziesz to
    pewnie się okaże, że nie działa pod Linuksem bo 'cośtam' zamknięte
    stery.

    > CI jest zamontowany w DM?

    W DM chyba nie ma wejścia CI. Może w tych nowszych, droższych modelach.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-11-22 17:11:30
    Od: pw <p...@g...com>

    On 11/22/2010 05:18 PM, konieczko wrote:

    > W Dm CI jest realizowany programowo.

    i jest nagra 3?

  • 5. Data: 2010-11-22 17:44:13
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-22 17:01, pw napisal (a):
> [...]
    > (polsat), dlatego wlasnie szukam CI na USB
    >
    > czy ktos z was spotkal modul CI na USB dzialajacy pod linuksem? jaki CI

    Dreambox ma wbudowany czytnik, nie ma gniazda na moduły.
    Co to wszystko ma wspólnego z Dreamboxem?
    Dreambox to enigma/enigma2, nie uruchomisz tego na pc.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-11-22 17:48:58
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-22 18:11, pw napisal (a):

    > i jest nagra 3?

    Żeby uruchomić kartę polsatu w DM musisz mieć do niej odpowiedni boxkey.
    Polsat paruje karty z tunerami/modułami.

    Nagra3 oczywiście działa.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-11-22 18:22:10
    Od: pw <p...@g...com>

    On 11/22/2010 06:48 PM, [MF] PL wrote:

    > Nagra3 oczywiście działa.

    ale dziala w postaci modulu CI czy programowo?

  • 8. Data: 2010-11-22 18:26:42
    Od: pw <p...@g...com>

    On 11/22/2010 06:44 PM, [MF] PL wrote:

    > Dreambox ma wbudowany czytnik, nie ma gniazda na moduły.
    > Co to wszystko ma wspólnego z Dreamboxem?
    > Dreambox to enigma/enigma2, nie uruchomisz tego na pc.
    >
    > Pozdrawiam

    ale do dreamboxa sa zrodla

    http://www.digsat.net/wbb3/index.php?page=Thread&thr
    eadID=49925

    wiec mozna przekompilowac na x86, jesli nagra 3 bylaby faktycznie
    realizowana programowo, to mozna to podlaczyc do sasc-ng ...

  • 9. Data: 2010-11-22 18:31:50
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pw wrote:

    > ale dziala w postaci modulu CI czy programowo?

    Skoro nie masz CAM; w którym jest to oprogramowanie, to w DM działa
    programowo. Ale jak wcześniej napisał kolega, potrzebujesz boxkeya z
    CAMu polsatowskiego który, jest przypisany do karty.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-11-22 19:05:32
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-22 19:26, pw napisal (a):
> [...]
    >
    > wiec mozna przekompilowac na x86, jesli nagra 3 bylaby faktycznie
    > realizowana programowo, to mozna to podlaczyc do sasc-ng ...

    Enigma to system napisany do pracy w tunerze sat. Sama kompilacja nic
    nie da, musiałbyś zmienić kod źródłowy.

    Skystar(2) HD Technisata ma możliwość podłączenia karty na moduły CI.
    Kupujesz moduł z kartą od Polsatu i oglądasz.
    Jest też dostępna wersja pod USB "SkyStar USB 2 HD CI" ale nie wiem jak
    działa pod linuxem.