  • 1. Data: 2013-09-15 11:18:04
    Temat: jak zrobić pokazywanie BTS w komórce?
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    wie ktoś jak to zrobić ? żeby komórka pokazywała z jakim BTS jest
    połączona?
    proszę o wszelką pomoc w tym zakresie ?

    Wszelkie dane jakie znalazłem w sieci są już nieaktualne.

    Alx

  • 2. Data: 2013-09-15 11:49:10
    Temat: Re: jak zrobić pokazywanie BTS w komórce?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.09.2013 11:18, Aleksander pisze:
    > wie ktoś jak to zrobić ? żeby komórka pokazywała z jakim BTS jest
    > połączona?
    > proszę o wszelką pomoc w tym zakresie ?
    >
    > Wszelkie dane jakie znalazłem w sieci są już nieaktualne.

    Chcesz kod do wywołania net monitora w siemensie s55 czy napiszesz jaki
    masz telefon?

  • 3. Data: 2013-09-15 12:27:38
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    > Chcesz kod do wywołania net monitora w siemensie s55 czy napiszesz jaki
    > masz telefon?

    Akurat nie mam żadnego siemensa, ale mam kilka nokii, jak, N93, 8210, 1650,
    E66, N808,
    może masz jakiś sposób na Nokię?
    Alx

  • 4. Data: 2013-09-15 15:40:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Aleksander* napisał(-a):

    > Akurat nie mam żadnego siemensa, ale mam kilka nokii, jak, N93, 8210,
    > 1650, E66, N808,

    Nie wiem na ile zgodne to będzie z telefonami Nokii, ale w ustawieniach
    wiadomości dodaj/włącz wiadomości sieciowe, kanał 050

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675