    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak zaatakować fpga
    Date: Sat, 13 Sep 2014 19:14:33 -0500

    On Sun, 14 Sep 2014 01:25:21 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:

    >Akurat ja to już odszedłem od czytania polskiej literatury naukowej
    >wydanej później niż w latach 80-tych bo teraz to dno i nabijanie sobie
    >"punktów" przez wszystkowiedzących profesorków. Książki szczególnie
    >amerykańskich autorów i łatwiej się czyta, i wszystko można zrozumieć bo
    >jest normalnie po ludzku WYTŁUMACZONE, a nie jak w naszej "literaturze"
    >obsrane tysiącem wzorów, żeby tylko pokazać jaki to autor jest "mądry".

    Mam opinie odwrotna. To ichnia literatura jest dla kretynow.

    Moj amerykanski student wlacnei wrocil z Pragi czeskiej gdzie
    studiowal w ramach wymiany. Pzrez semestr. Jedyny pzredmiot jaki
    zaliczyl to "Kultura Czech"

    >Podejrzewam, że jak ktoś chce teraz zająć się czymś do czego
    >niepotrzebna jest znajomość języka obcego to zostanie mu... no nie wiem,
    >lepienie garnków z gliny? Kręcenie rózg z brzozowych witek? Do tego
    >nawet czytać nie trzeba umieć.

    No fakt. Ale nei dlatego ze polskie ksiazki glupie. Dlatego ze ich nei
    ma. Miedzy innymi daltego ze nie oplaca sie pisac.

    A.L.