    From: Jakub Rakus <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak zaatakować fpga
    Date: Sun, 14 Sep 2014 01:25:21 +0200

    On 14.09.2014 00:08, s...@g...com wrote:

    > Jak nie znasz angielskiego, to zajmij się czymś innym.

    Akurat ja to już odszedłem od czytania polskiej literatury naukowej
    wydanej później niż w latach 80-tych bo teraz to dno i nabijanie sobie
    "punktów" przez wszystkowiedzących profesorków. Książki szczególnie
    amerykańskich autorów i łatwiej się czyta, i wszystko można zrozumieć bo
    jest normalnie po ludzku WYTŁUMACZONE, a nie jak w naszej "literaturze"
    obsrane tysiącem wzorów, żeby tylko pokazać jaki to autor jest "mądry".
    Podejrzewam, że jak ktoś chce teraz zająć się czymś do czego
    niepotrzebna jest znajomość języka obcego to zostanie mu... no nie wiem,
    lepienie garnków z gliny? Kręcenie rózg z brzozowych witek? Do tego
    nawet czytać nie trzeba umieć.

    Jakub Rakus