    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: jak wyko?czy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 16 Jul 2014 23:58:36 +0200

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 14:20:57 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Tue, 15 Jul 2014 21:21:16 +0200, megrimsES

    > Polaczki kombinujom. A polem sie dziwia ze w Polsce do doooppy.

    Jasne, Amerykany to swoj honor maja, jak komus silniczek sie rozp*, to
    grzecznie placi za naprawe.

    Ale co ja gadam, przeciez takie auto to skarb, tylko chwalic.
    Rozpadnie sie silnik, to sie zlozy pozew na milion, albo dwa.

    Choc moze masz racje, pare takich procesow, pare lat niepodniecania
    sie marka, tylko patrzenie na dlugosc gwarancji, i byloby jak w USA
    ... a nie, jednak sie myle, BMW i w USA to marka dla jakis dziwnych
    ludzi, ktorym wystarczaja 2 lata gwarancji - toz VW daje 5.

    J.

    -