eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkmRe: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Date: Sun, 2 Oct 2016 11:42:18 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <nsqkq0$cf5$1@node2.news.atman.pl>
    References: <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <c...@g...com>
    <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nsoppb$s9e$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <nspcdu$g9m$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <nsqdc7$580$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-238-59.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1475401344 12773 94.254.238.59 (2 Oct 2016 09:42:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Oct 2016 09:42:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589431
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-02 o 10:43, Zenek Kapelinder pisze:
    > Jak bylem mlody i piekny to inzynierowie a nie ksiegowi budowali samochody. Bylo
    wtedy BMW 317. Dwu drzwiowe z szescio cylindrowym silnikiem. Tanie nie bylo. Jeden
    krawiec sobie kupil. Od nowosci bralo olej. Trwalosc silnika do remontu w okolicach
    stu tysiecy. Mialo jednak i zalete. Jak na tamte czasy zapierdalalo tak ze chmury
    mozna bylo gonic. Oczywiscie u kapelusznika silnik wyttzymal by z trzysta tysiecy.
    Ale ono nie bylo dla kapelusznika. W technice zawsze jest cos za cos. Jak ma byc
    sztucznie mlcniejsze to bedzie krocej zylo. Po prawie czterdziestu latach byle autko
    ma wiecej koni z litra niz tamto BMW. Ma wiecej mocy na kilogram masy auta. Pomimo
    postepu w materialach nie dalo sie zrobic zeby w dobrej kondycji robily wiecej niz
    tamto BMW. Poza tym sensu to nie ma bo dupowoz przecietnie robi w osiem lat sto
    siedemdziesiat tysiecy a potem jedzie do nas albo do innej afryki i producenta nie
    obchodzi czy bedzie awaryjny bo jego interesuje pierwszy i drugi uzytkownik.
    >

    Ale sam przed chwilą pisałeś że sworzeń z malucha trzeba było dłuuugo
    piłować szlifierką a w obecnych wozach zwykłym brzeszczotem się tną...
    Więc teraz nikt się nie stara o to by to było trwałe ;)

    Historię o passacie 2.0tdi i wycierającej się zębatce napędu pompy oleju
    słyszałeś? ;)

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: