    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak usunąć nalot?
    Date: Sat, 22 Sep 2018 02:13:04 +0200
    <YuDoD.118665$dp.5454@fx06.ams1> <pnvhrd$mv6$1@node2.news.atman.pl>
    <po03qi$8f5$1@node2.news.atman.pl> <po04qv$3jg$1@node1.news.atman.pl>
    <po0lqs$ov1$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <po0t91$vrc$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <po12uq$55f$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@4...net>

    news:nimy8p3uhxky.1cu7xgfffqp6r.dlg@40tude.net...

    > I to musza byc dwa litry ?
    > Do termosu czy jak ...

    Dzbanek taki mam, a nie lubię, gdy po nalaniu jest wolne miejsce. Daję tylko
    max 1cm na przykrycie, by się chwilę parzyło.

    > Po dwoch litrach koniecznie :-)

    No i cedzę :)
    A jak jest duży przepływ, zwłaszcza latem, to nawet potrafię dwa dzbanki
    spić. Dzięki herbacie nie mam złych efektów picia dużych ilości wody,
    oczywiście, jakby co, to mam jak zadać sobie trochę elektrolitów.
    (jak się kiedyś przegrzałem, było źle, to w 4 dni, mimo ponad 20 litrów
    picia, zlazłem z wagi 8 kilo, gdyby nie ślub kumpla, to bym na pogotowie
    szedł, dwa dni w ogóle nie byłem w stanie nigdzie pójść, szczegłów oszczędzę
    (obyło się bez figur Mandelbrota)).

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.