  • 1. Data: 2011-09-16 08:03:43
    Temat: jak tak siedze i klepie
    Od: "kenobi" <p...@p...onet.pl>

    to ponownie przychodzi mi do glowy wspomniany juz kiedys w troche innej formie jako
    'wspoldzielone statiki' pomysl:

    modul moglby nie miec wogole 'zmiennych modulu' (czyli globalnych dla modulu albo
    w wydaniu oo membersow klasy) - moglby sie skladac z samych funkcji np pieciu

    init()
    {
    int a = 0; //lokalna

    module_costam float x = 89.98 //modulu

    }
    costam()
    {

    }

    costam()
    {

    }
    costam()
    {

    }
    costam()
    {

    }

    nalezaloby dodac tylko nowy kwalifikator zmiennej (obok local) - zmienna funkcji
    modulu,
    widziana we wszystkich funkcjach modulu

    - to skakanie miedzy plikiem.h albo conajmniej gora pliku a nazwami zmiennych
    w funkcjach jest od cholery meczace

    (musze jeszcze domyslec i rozwinac temat ale ew nadaje sie to jako kandydat do
    zestawu moich poprawek do jezyk c - (c2)

    kenobi

  • 2. Data: 2011-09-16 09:00:03
    Temat: Re: jak tak siedze i klepie
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-16 10:03, kenobi pisze:
> [...]
    > w wydaniu oo membersow klasy) - moglby sie skladac z samych funkcji np pieciu
    [...]

    Zazdroszczę, że masz czas na wymyślanie żelaznej obręczy, która
    niewątpliwie poprawi funkcjonalność drewnianego koła.

    Współczuje, że uważasz to za celowe i potrzebne.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 3. Data: 2011-09-16 09:16:38
    Od: p...@p...onet.pl

    jako

    > [...]

    > Zazdroszczę, że masz czas na wymyślanie żelaznej obręczy, która
    > niewątpliwie poprawi funkcjonalność drewnianego koła.

    obrazasz c uaydaku? ;-)
    ( c nie jest drewnianym kolem! )

    > Współczuje, że uważasz to za celowe i potrzebne.

    c2 jest najpowazniejsza robota naukowa jaka jest m dane sie zajmowac
    w zyciu (bo defakto jedyna - choc lubilem tez czytac nt teorii grup z algebry) i
    wlasnie
    zajmujac sie c2 jak niczym wiecej czuje sie dziwnie dobrze

  • 4. Data: 2011-09-16 09:40:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 16.09.2011 11:16, p...@p...onet.pl pisze:
    > obrazasz c uaydaku? ;-)
    > ( c nie jest drewnianym kolem! )
    Zgadza się - jest bardziej czymś w rodzaju drewnianego bala po którym
    kiedyś toczono różne rzeczy. Trochę lepsze od pchania bezpośrednio po
    ziemi (assembler) ale do koła nadal daleko.
    Michoo

  • 5. Data: 2011-09-16 10:09:44
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 16.09.2011 11:40, Michoo wrote:
    > Zgadza się - jest bardziej czymś w rodzaju drewnianego bala po którym
    > kiedyś toczono różne rzeczy. Trochę lepsze od pchania bezpośrednio po
    > ziemi (assembler) ale do koła nadal daleko.

    Ja bym to ujął tak, C++ to montowanie bagażnika dachowego do bolidu F1.
    Java to wyściełane zamszem fotele tylne w tym bolidzie.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 6. Data: 2011-09-16 14:11:11
    Od: p...@p...onet.pl

    > obrazasz c

    pominawszy ze ta koncepcja akurat stosuje sie raczej do wiekszosci czy moze
    wszystkich jezykow modularnych (i nawet tych oo) -

    modul mialby wylacznie funkcje i dane w nich ukryte, (obiekt tak samo) - warto
    mi moze mysle zastanowic sie nad reperkusjami takiego czegos

  • 7. Data: 2011-09-16 14:17:01
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-09-16 16:11, p...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    >
    > modul mialby wylacznie funkcje i dane w nich ukryte, (obiekt tak samo) - warto
    > mi moze mysle zastanowic sie nad reperkusjami takiego czegos

    Ziom, czemu piszesz z kilku nicków? ;)

  • 8. Data: 2011-09-16 15:30:56
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ziom, czemu piszesz z kilku nicków? ;)

    poniewaz jeden is not enough. Skup sie na temacie, bo dla mnie takie niemerytoryczne
    gadki to strata czasu

  • 9. Data: 2011-09-16 16:49:02
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-09-16 17:30, p...@p...onet.pl pisze:

    > poniewaz jeden is not enough. Skup sie na temacie, bo dla mnie takie
    niemerytoryczne gadki to strata czasu

    No a te Twoje wszystkie wstawki w innych tematach o kondycji polskiego
    systemu ubezpieczeń zdrowotnych itp. to meritum? ;)

  • 10. Data: 2011-09-16 17:08:17
    Od: p...@p...onet.pl

    > No a te Twoje wszystkie wstawki w innych tematach o kondycji polskiego
    > systemu ubezpieczeń zdrowotnych itp. to meritum? ;)

    ot nie sa zupelnie zle ale chodzi o proporcje t/ot, mz powinno to byc z 10/1 a nie
    1/10, sorki ale jestem tak przeziebiony ze zimny pot mnie oblewa i nic nie slysze,
    musz isc