-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak sprawdzic regulator napiecia?
Date: Fri, 23 Jul 2010 23:13:28 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <i2d0lp$aoh$1@inews.gazeta.pl>
References: <4c4833ab$0$19179$65785112@news.neostrada.pl> <i29ckc$2ifl$1@news.mm.pl>
<4c483a53$0$2603$65785112@news.neostrada.pl> <i29fvo$16oc$1@news.mm.pl>
<4c48535e$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1279919609 11025 85.198.212.230 (23 Jul 2010 21:13:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jul 2010 21:13:29 +0000 (UTC)
X-User: twitek4
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
In-Reply-To: <4c48535e$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299016
[ ukryj nagłówki ]P_ablo pisze:
(...)
> Wiec tak :)
> Po odpiecu od instalacji grubego przewodu alternatora (wiem wiem diody moga
> strzelic...) z alternatora wychodzi 13 a na wyzszych obrotach 13,2. Na obu
> cienkich przewodach jest 11,8 w momencie kiedy na aku jest 12,5...
>
> Na moment zrobilem drobne zwarcie przewodem idacym od alternatora i przez
> kilkanascie s wychodzilo z niego 14 v.
> Zakladam wiec, ze winowajca bedzie jednak regulator...
jedziesz po bandzie. jak na jałowm kablu kręcącego alternatora masz
12-14V to padło jeszcze coś. Czy możesz go wyjąć i rozebrać? powinno
być w nim 6 dużych diod i 3 mniejsze, - sprawdź je. To niestety moze
wymagać odlutowania ich końcówek.
Sam alternator mozesz sprawdzić tak: jeśli w osi wirnika jest "Wejście"
na imbus, zapnij w imadło, podłącz do akumulatora (prąd musi być = 0)
rozkęć go za pomocą wiertarki (zamiast wiertła bit-imbus) i podłącz
płaską baterie jako źródło prądu w stojanie. jak wiertarka zacznie się
męczyć, i pojawi sie prąd ładowania - alternator jest OK.
ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=