eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak sprawdzic regulator napiecia?Re: jak sprawdzic regulator napiecia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak sprawdzic regulator napiecia?
    Date: Fri, 23 Jul 2010 23:13:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <i2d0lp$aoh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c4833ab$0$19179$65785112@news.neostrada.pl> <i29ckc$2ifl$1@news.mm.pl>
    <4c483a53$0$2603$65785112@news.neostrada.pl> <i29fvo$16oc$1@news.mm.pl>
    <4c48535e$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1279919609 11025 85.198.212.230 (23 Jul 2010 21:13:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jul 2010 21:13:29 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
    In-Reply-To: <4c48535e$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299016
    [ ukryj nagłówki ]

    P_ablo pisze:
    (...)
    > Wiec tak :)
    > Po odpiecu od instalacji grubego przewodu alternatora (wiem wiem diody moga
    > strzelic...) z alternatora wychodzi 13 a na wyzszych obrotach 13,2. Na obu
    > cienkich przewodach jest 11,8 w momencie kiedy na aku jest 12,5...
    >
    > Na moment zrobilem drobne zwarcie przewodem idacym od alternatora i przez
    > kilkanascie s wychodzilo z niego 14 v.
    > Zakladam wiec, ze winowajca bedzie jednak regulator...

    jedziesz po bandzie. jak na jałowm kablu kręcącego alternatora masz
    12-14V to padło jeszcze coś. Czy możesz go wyjąć i rozebrać? powinno
    być w nim 6 dużych diod i 3 mniejsze, - sprawdź je. To niestety moze
    wymagać odlutowania ich końcówek.

    Sam alternator mozesz sprawdzić tak: jeśli w osi wirnika jest "Wejście"
    na imbus, zapnij w imadło, podłącz do akumulatora (prąd musi być = 0)
    rozkęć go za pomocą wiertarki (zamiast wiertła bit-imbus) i podłącz
    płaską baterie jako źródło prądu w stojanie. jak wiertarka zacznie się
    męczyć, i pojawi sie prąd ładowania - alternator jest OK.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: