    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 20 Feb 2017 02:18:28 -0800 (PST)
    Subject: Re: jak się przylutować do magnesu?
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 10:56:27 UTC+1 użytkownik Cezary Grądys napisał:

    > No to nic lutować nie trzeba, do magnesu przyklejasz blaszkę kontaktową
    > do której jest przylutowany przewód. Tu problem w śniedzieniu jest,
    > trzeba przed tym zabezpieczyć, zastosować odpowiedni materiał no i może
    > ponacinać blaszke, żeby było kilka niezależnych styków.

    Też sie skłaniam do tej idei ale ja bym jeszcze spróbował albo taka pozłacaną dostać
    albo laminat z złoceniem pszlifować i do tego magnesu przykleić. A drucik przylutować
    to tego złocenia.

    Mam u siebie latarke i mimo że ona ma sprężynki i jakieś mosiężne styki to czasem nie
    styka i trzeba ja rozebrać i styki poprawic.

    Generalnie idea magsafe u apla jest ok ale jak sie zobaczy ile gniazdek jest
    popalonych to znaczy ze albo apple nie umie takich zrobic albo to nie jest takie
    proste.

    Ja bym temat zaatakował inaczej:
    Mocowanie na magnes ale styki poprowadzil normalnie po usb uzbrojone w te magnetyczne
    kontakty do kupienia na allegro. One tanie nie są bo to okolice 40pln ale na pewno
    lepiej zrobione niz te kombinacje co tu próbujemy wyczynić...

    Albo po prostu montaż na magnesy a podłączenie na kabelek.