  • Data: 2017-02-20 08:52:53
    Temat: Re: jak się przylutować do magnesu?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisal bys czemu ma to sluzyc, jakie praktyczne zastosowanie. Bo na razie kolejna
    talmudystyczna dyskusja wyszla.

    uchwyt magnetyczny do kamerki samochodowej. zrobiłem już taki na 4
    magnesach działa. ale prąd jest przekazywany poprzez rodzaj sprężynki
    dotykającej styków płaskich. ale to po pół roku losowo przestaje
    działać. sprężynki wydrapują sobie miejsce, utlenia się, hw co sie
    dzieje, ale przestaje działać. wystarczy "pocynować" pole styku ponownie
    aby działać zaczęło. magnesy zamocowałem na wcisk i distal, więc
    teoretycznie można tam było wepchnąć drucik, ale wolałbym jakby było
    lutowane

    ToMasz