  • Data: 2017-02-16 21:28:44
    Temat: Re: jak się przylutować do magnesu?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> Proszę o sugestie.
    >>

    >> Wątpię czy się da przylutować.
    >
    > Da się!! Banalnie prosty zabieg.
    nie wątpię, napisałem że widziałem takie kabelki w działaniu
    > Lekcje Fizyki 6-7'dma klasa podstawówki za PRL'u. dQ=c*m*dT. Ten wzorek podpowiada
    jak należy postępować.
    nie potrafię tego zrobić, więc prosze o pomoc. z podstawówki nic nie
    pamiętam. absolutnie nic. mam na to nawet papiery i drugą grupę inwalidzką.
    > Na YT właśnie jest pokazane jak elementarne zasady Fizyki wykorzystywać w praktyce.
    no to mi facet pomogłeś. teraz mam jakieś 500 lat oglądania youtuba.

    ToMasz