  • 11. Data: 2017-02-11 20:32:51
    Temat: Re: jak się ma wydajność grafiki wbudowanej w procesor, do tanich kart graficznych?
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-02-11 o 17:21, ToMasz pisze:

    > Ps mam dwa wyjścia d15 i hdmi. czy grafika wbudowana w procesor może
    > obsługiwać dwa niezależne ekrany? opcja jest, ale przełączyć nie umiem
    > (być moze jest możliwość wyświetlania tego samego obrazu na 2 ekranach -
    > ale nie o to mi chodzi)

    U mnie z core i7 współpracują dwa monitory 24" z DVI. Jeden z monitorów
    podłączony bezpośrednio do płyty głównej, drugi przez przejściówkę
    HDMI-DVI. Rozdzielczość 2 x 1920x1200.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2017-02-11 21:14:47
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/02/2017 07:32 PM, Piotr Rezmer wrote:

    > U mnie z core i7 współpracują dwa monitory 24" z DVI. Jeden z monitorów
    > podłączony bezpośrednio do płyty głównej, drugi przez przejściówkę
    > HDMI-DVI. Rozdzielczość 2 x 1920x1200.

    Jest jeszcze Display port chociaz nie probowalem.

  • 13. Data: 2017-02-12 19:33:08
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2017-02-10 o 23:05, ToMasz pisze:
> [...]
    > jak wywalę radeona, to i7 da radę w 100% zrobić to co teraz robi radeon,
    > w czasie oglądania internetu? A co by było gdybym zaczął uruchamiać
    > proste gry? Niestety sprawdzenie tego na własnej skórze wymagać będzie
    > wytargania pcta, uzbrojenia się w maskę przeciwkurzową i zaatakowania go
    > odkurzaczem. Może gdzieś jest porówannie tego co potrafi grafika
    > wbudowana w i7 w stosunku do prawdziwej karty graficznej? Oczywiście jak
    > karmię googla frazą i7 3dmark to mam porównanie do innych procków, a i7
    > i radeon/gforce daje wyniki kompa który ma i7 i równocześnie kartę

    Są szybsze od najsłabszych kart na rynku, mniej więcej jak średnio-słabe.

    miab