  • 121. Data: 2009-10-06 10:23:16
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Bart z Uc pisze:

    > byłeś kiedyś w Wenecji motocyklem?... a wogóle byłes kiedykolwiek w
    > Wenecji..??? więc nie zadawaj debilnych pytań.... tak, tam też są
    > ulice, nawet takie o kilku pasach ruchu w jedną stronę... można?
    > można! więc nie rób z siebie durnia ok?

    puk puk, odwróc sie. ironia kopie Cie w dupe. Zacietrzewiłes sie i
    straciłes dystans

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 122. Data: 2009-10-06 10:33:34
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 12:23, Arni <a...@N...spam> wrote:
    > puk puk, odwróc sie. ironia kopie Cie w dupe. Zacietrzewiłes sie i
    > straciłes dystans
    no tak, bo miało być niemerytorycznie eot, tymczasem... Ditron (nie
    wiem kto to...? ... podwójny sedes...? ;-)) ) ciągnie offtopic z
    uporem godnym lepszej sprawy...
    piszmy zatem _merytorycznie_ na temat jazdy na gumie w tym wątku
    dobra? ...jeśli macie jakieś doświadczenia, chętnie poznam, wymienię
    się, nauczę czegoś nowego w tej materii... a jeśli mamy klepać kolejne
    ciasto na makowiec to bez sensu... BTW tak z ciekawości, w celach
    światopoglądowych, czy trasa do Wenecji na motocyklu jest osiągalna
    dla Ditron'u czy to kolejna czysto teoretyczna wycieczka???

    Pozdr,
    Bart

  • 123. Data: 2009-10-06 10:51:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Bart z Uc pisze:

    > piszmy zatem _merytorycznie_ na temat jazdy na gumie w tym wątku
    > dobra? ...jeśli macie jakieś doświadczenia, chętnie poznam, wymienię
    > się

    A moze by tak dyskusje panelowa w siedzibie Polityki ?

    Sorry, kurwa, musialem
    :-)

    KJ

  • 124. Data: 2009-10-06 11:37:45
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 12:33, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> wrote:

    > piszmy zatem _merytorycznie_ na temat jazdy na gumie w tym wątku
    > dobra?
    a piszcie sobie sam

    > BTW tak z ciekawości, w celach
    > światopoglądowych, czy trasa do Wenecji na motocyklu jest osiągalna
    > dla Ditron'u czy to kolejna czysto teoretyczna wycieczka???
    czysto teoretyczna - po co miałbym jechać do Wenecji na motocyklu ?..
    żeby jak zabłąkany łazić w rynsztunku motocyklowym po mieście w którym
    nie ma ulic ? ;))
    ale Mam nowy, zajebisty film- Śmierć w Wenecji niezle brzmi,co?

  • 125. Data: 2009-10-06 11:39:39
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 06 Oct 2009 08:41:08 +0200, gildor <g...@n...gazeta.pl> wrote:

    > uprzejnie poproszę o udowodnienie mi powyższej tezy. może być artykuł
    > prasowy.

    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20080402/AKTUALNOSCI/175193420

    Kojarzę jeszcze jak stunter po wyjechaniu z placu na którym ćwiczył
    podniósł
    maszynę na jedno koło na ulicy, uderzył w krawężnik i odbił się w jadący z
    drugiej strony samochód osobowy, rodzina która jechała tym samochodem
    wylądowała
    w szpitalu ale chyba przeżyła, tylko nie chce mi się poświęcać czasu na
    guglanie
    dalej :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 126. Data: 2009-10-06 11:45:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > wylądowała
    > w szpitalu ale chyba przeżyła, tylko nie chce mi się poświęcać czasu na

    aha, a słup to gdzie tam jest? powiedzmy, że słupek siatki to taki słup.
    może o to mu chodziło... ale chyba nie, wiesz?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 127. Data: 2009-10-06 11:50:53
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Ditron" napisał

    żeby jak zabłąkany łazić w rynsztunku motocyklowym po mieście w którym
    nie ma ulic ? ;))

    *** Motocykl zostawia sie przy samej strefie pieszej, byle gdzie, bez
    zadnych oplat i konsekwencji (w przeciwienstwie do auta). 20 metrow dalej
    jest przechowalnia gdzie za psi grosz mozna zostawic caly ekwipunek i pojsc
    zwiedzac w klapkach. Wiem to bo sam z tego korzystalem.
    Ale lepiej blysnac ynteligencja i pisac cos o czym sie nie ma zielonego
    pojecia, prawda?

    ale Mam nowy, zajebisty film- Śmierć w Wenecji niezle brzmi,co?

    *** Spraw sobie jeszcze sobie jeszcze Nintendo i Google Maps, a bedziesz
    taki jak Martyna Wojciechowska.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 128. Data: 2009-10-06 11:53:40
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 13:45, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > aha, a słup to gdzie tam jest? powiedzmy, że słupek siatki to taki słup.
    > może o to mu chodziło... ale chyba nie, wiesz?

    Ja pierdole,
    nie zaglosuje na Ciebie jak bedziemy wybierac delegature na przyszłą
    debatę,
    jestes zbyt uparty.

  • 129. Data: 2009-10-06 11:57:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ditron pisze:

    > Ja pierdole,
    > nie zaglosuje na Ciebie jak bedziemy wybierac delegature na przyszłą
    > debatę,
    > jestes zbyt uparty.

    yyy, ale to dobra akurat cecha na debatę. u nas. nie?
    ale wiesz co? ja się nie wybierałem i nie wybieram. mi się po warszawie
    dobrze jeździ. nie narzekam. dziękuję. w słupy tylko nie mogę jakoś
    trafić...

  • 130. Data: 2009-10-06 11:58:04
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 12:51, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A moze by tak dyskusje panelowa w siedzibie Polityki ?
    >
    > Sorry, kurwa, musialem
    > :-)
    zorganizujesz takową ? ;-) ... daj znać kiedy, nie zawiodę Cię -
    przyjadę ;-)