  • 101. Data: 2009-10-06 07:54:06
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ditron pisze:

    > zaraz mu zajebie...
    > albo kaze zrobic to chlopakom

    bo w słup nie trafił? daj spokój.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 102. Data: 2009-10-06 08:02:12
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 09:54, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > bo w słup nie trafił? daj spokój.

    :-) ... ;-) .... ;-D ... :-DDDD ....
    buhahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!

    gildor - ...masz u mnie browar ;-)

  • 103. Data: 2009-10-06 08:10:30
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > aha. to muszę spróbować, bo koledzy mówią, że fajnie tak czasem
    > przelecieć ladacznicę.

    a ladacznica to nie stoi w sklepie za ladą ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 104. Data: 2009-10-06 08:16:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > a ladacznica to nie stoi w sklepie za ladą ?

    Aaaaamiiiiil! ten kolega nie zna się na latarniach!

  • 105. Data: 2009-10-06 08:16:20
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 10:02, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> wrote:

    > :-)  ...  ;-)  ....  ;-D ... :-DDDD ....
    > buhahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!

    hehe dobre :]
    ale to tez bylo dobre:

    On 6 Paź, 09:40, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> wrote:
    > ... jeżdżę na gumie solo
    > i z pasażerem/ką, po A4, po A2 i po A1, po Lodzi, Berlinie, Zagrzebiu
    > i Wenecji, po polu, żwirowni czy wokół domu... jeżdżę tak wszędzie tam
    > gdzie mam takie życzenie i kiedy mam taką chęć,

    ty ale jak po Wenecji ???
    (sory mial byc eot)

  • 106. Data: 2009-10-06 08:17:22
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Ditron pisze:

    > ale to tez bylo dobre:

    > ty ale jak po Wenecji ???

    gumową łódką

  • 107. Data: 2009-10-06 08:18:46
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 6 Paź, 10:17, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > gumową łódką

    :o chyba kaczuszką

  • 108. Data: 2009-10-06 08:23:08
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 10:18, Ditron <t...@g...com> wrote:

    > :o chyba kaczuszką
    byłeś kiedyś w Wenecji motocyklem?... a wogóle byłes kiedykolwiek w
    Wenecji..??? więc nie zadawaj debilnych pytań.... tak, tam też są
    ulice, nawet takie o kilku pasach ruchu w jedną stronę... można?
    można! więc nie rób z siebie durnia ok?

  • 109. Data: 2009-10-06 08:24:58
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-06 00:48:40 +0200, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> said:

    > ...chamstwo trzeba zwalczać Chamstwem i godnością osobistą ;-) (hin
    > t-> kilka postów wcześniej owego wątku...)

    Aż tak się nie wczytywałem, ale zdaje się Bartek Cię personalnie nie wyzywał.

    > ... a ja swoje: posraniec to posraniec i nic z tym nie zrobisz,
    > choćbyś tego głośno nie nazywał ;-)

    IMHO zamiast schodzić do tak niskiego poziomu, lepiej ugryźć się w
    palce i nic nie napisać. Skoro uważasz go za gupka, to po co
    dyskutujesz? Przecież i tak go raczej nie przekonasz do swoich racji, a
    wyzwiskami wystawasz laurkę sobie, na pewno za to nie nadadzą mocy
    Twoim argumentom.

    > bajty nie zmarnowane,

    Cieszę się.

    > i nie interesuje mnie co Ciebie pierdoli ;-) (zakładam, że Ty, to
    > mężczyzna ;-))

    Oj, uważaj z tymi założeniemia - a gdyby to był Amil? ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 110. Data: 2009-10-06 08:26:02
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-06 08:37:35 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > i chuj w dosadność szczelił. rozmyśliłeś się?

    Czwartą wersję napisałem już kulturalnie :-P