  • Data: 2011-09-23 14:56:18
    Temat: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żartujesz prawda?
    > Chyba że chodzi Ci o Igo na adroida, którego nie ma w pełnej wersji, a
    > tylko okrojne i uproszczone Igo Amigo.
    > Ale do map i poi (np. TeleAtlasa, ale możesz sobie wgrać też inne) nadal
    > nie bardzo się można przyczepić, a już stawianie go w jednym rzędzie z
    > Sygisem to jakiś joke.

    Sygisem jezdzilem i nieraz chcial wprowadzić mnie w drogę która
    była drogą polną, czego nie robił garmin, z którym równiez jezdziłem na tych
    samych trasach.
    to samo z I-GO, 2x chciał prowadzić przez pola na wioskach.

    chodzi moze o algorytm(co to zamych map nie mam zastrzezen i domyslam się ze
    robi je kilka firm tylko), z garminem zjezdzilem najwięcej i raz tylko w
    Austrii (albo Czechy) wprowadził mnie na autostradzie na zjad, który jeszcze
    nie był i wjechałem w ślepą uliczke. Była to najnowsza mapa garmina działo
    się to jakies 2 lata temu, pewnie juz teraz drogę dokończono :)

    pozdrawiam
    AT