  • Data: 2010-08-24 13:46:09
    Temat: Re: jak doladowac prepaid via Internet
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Aug 2010 17:39:48 +0200, Paweł Gąska wrote:

    >hmmm... po analizie... nie wiem po co komuś taka kombinacja??
    >jak dziecko ma telefon to i ma numer to po kiego grzyba komuś kod, jak
    >przez internet robi się to on-line??

    Kombinacja moze byc przydatna jesli kupiles doladowanie na allegro,
    nie przeczytales opisu, dostales kod .. a dziecko/zona/urzadzenie
    daleko.
    Moze byc przydatna jak nie masz konta w banku internetowym czy dostepu
    do bankomatu, a masz gotowke i kiosk pod reka.

    Ale pytac jednoczesnie jak kupic kod i jak go potem uzyc majac prosta
    mozliwosc ... no, w zasadzie mi sie zdarzalo. Jak sie malo gada i ma
    przekonanie ze i tak za duzo na ten telefon wplacamy, to mozna kupic
    doladowania na allegro, tylko ze bezkodowe to nigdy nie wiadomo kiedy
    zrealizuja. A kod sobie wklepie w ostatnim dniu, tylko kupic go musze
    pare dni wczesniej :-)

    J.