  • Data: 2011-08-23 12:39:39
    Temat: Re: iterakcja z użytkownikiem
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2011 14:31, identifikator: 20110701 pisze:

    > bo ja jestem pokoleniem TV...

    Jeszcze powiedz, że mam Ci nagrać to co napisałem.
    Dajesz tą odpowiedzią idealny materiał do zje**** cię. Co kogokolwiek
    obchodzi z jakiego pokolenia jesteś (masz 7 lat?)?

    Chcesz coś zrobić. Oczekujesz pomocy, ale nie umiesz:
    - zapytać się o to
    - sformułować konkretnego pytania
    - zrozumieć/przeczytać odpowiedzi
    I nawet nie chodzi o to że Ty nie umiesz czegoś. Ty nie umiesz nawet
    zlokalizować elementu którego nie umiesz.

    I nie ma znaczenia z jakiego pokolenia jesteś. Po prostu uświadom sobie,
    że z takim podejściem wiele spraw Cie przerasta/przerośnie.
    A i do pomocy będzie coraz mniej osób.

    PS.
    Eh, gdzie te czasy jak człowiek nim zapytał (lupus.pl) to czytał,
    szukał, a później pytał czy lepiej tak czy tak. Aż się chciało takim
    pomagać.

    --
    Robert Kusmierz