  • Data: 2010-09-19 21:39:13
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-09-2010 o 23:11:12 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Sprawa jest bardziej skomplikowana - UKE nad tym czuwa, wyznacza
    > limity, programy, zatwierdza, decyduje ..

    Tiaa i dlatego, mimo tego UKE że obniża MTR do Playa to Wielka Trójca
    trzyma stawkę i wspólnie z nami biadoli jak to jest źle, że do Play drożej
    i jaki to Play jest be. Po niektórych wypowiedziach widać, że sztuczka
    marketingowa się udała, wyprane co trzeba, gratuluje udanej kampanii.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."