  • 71. Data: 2012-10-23 21:17:12
    Temat: Re: iskra
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 23 Oct 2012 19:14:20 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
    >wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

    To że ktoś wygrał, nie znaczy jeszcze że wygrał Motyliński.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 72. Data: 2012-10-23 21:30:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > To że ktoś wygrał, nie znaczy jeszcze że wygrał Motyliński.

    Przeciez to wlasnie jego sprawa...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 73. Data: 2012-10-23 22:12:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 23 Oct 2012 19:30:54 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Przeciez to wlasnie jego sprawa...

    Może tak, może nie, nie wiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 74. Data: 2012-10-23 22:26:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Może tak, może nie, nie wiem.

    No to Ci wlasnie mowie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2012-10-23 22:31:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 23 Oct 2012 20:26:28 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >No to Ci wlasnie mowie.

    A ja Ci nie wierzę, mogę?

    Swoją drogą ciekaw jestem jak wpływ ma na ten radar klimatyzacja w
    Oplu Vectra oraz wiatrak. który jest umiesczony za dwoma chłodnicami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2012-10-23 22:36:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > A ja Ci nie wierzę, mogę?

    Oczywiscie.

    > Swoją drogą ciekaw jestem jak wpływ ma na ten radar klimatyzacja w
    > Oplu Vectra oraz wiatrak. który jest umiesczony za dwoma chłodnicami.

    Nie znam dokladnie zjawiska, jak widac ma.

    http://www.joemonster.org/filmy/15225/Nowy_policyjny
    _radar_ktory_zawyza_predkosc

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 77. Data: 2012-10-23 22:37:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > No to Ci wlasnie mowie.

    Objawienia duchów świętych są u Ciebie na porządku dziennym?
    Bo niby jak inaczej mieliśmy się dowiedzieć o wyroku Motylińskiego, skoro
    nie od Motylińskiego, że teraz jakieś zarzuty robisz ?

  • 78. Data: 2012-10-23 23:26:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-23 21:14, AZ pisze:

    > Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
    > wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

    Więcej nt wygranych z Policją pokazał imho Trzypion. Sorry.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 79. Data: 2012-10-24 00:35:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-15 19:05, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie.

    > Znaczy nie napisałeś że 90-95% kierowców przegrywa w sądzie?
    > No to napisz co chciałeś powiedzieć tak naprawdę....

    Powtórzę:

    "Problem polega na tym, że w 90-95% gdy zachowane są wszystkie warunki z
    instrukcji obsługi jest i na tej podstawie sądu uznają, że urządzenie ma
    legalizację i skazują kierowcę. Są metody na wygranie z nimi, ale to
    bardzo trudne."

    Czytać ze zrozumieniem nie umiesz? Problem z Iskrą polega na tym, że
    przy zachowaniu wszystkich warunków z instrukcji obsługi urządzenie w
    około 90-95% pokazuje poprawna prędkość. Na tej podstawie sądy
    (zazwyczaj jak domniemam) uznają, że pomiar był dokonany poprawnie. Bo
    urządzenia posiada legalizację, jednak jak pokazuje praktyka (chociażby
    moja, choć nie tylko) można wygrać. Ja od jakiegoś czasu z założenia z
    Iskry mandatów nie przyjmuję i póki co jestem na plus... Na przyszłość
    czytaj powoli. :)

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2012-10-24 16:57:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > instrukcji obsługi jest i na tej podstawie sądu uznają, że urządzenie ma
    > legalizację i skazują kierowcę. Są metody na wygranie z nimi, ale to

    Nie, to Ty nie umiesz pisać.
    Pomimo drugiej próby i tak nie byłeś w stanie przepisać tego akapitu na
    język polski,