  • 41. Data: 2012-10-15 12:23:07
    Temat: Re: iskra
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-15 12:04, anacron pisze:
> [...]
    .pl...

    > Problem polega na tym, że w 90-95% gdy zachowane są wszystkie warunki z
    > instrukcji obsługi jest i na tej podstawie sądu uznają, że urządzenie ma
    > legalizację i skazują kierowcę. Są metody na wygranie z nimi, ale to
    > bardzo trudne.

    Czyli się nie dyskutuje?

  • 42. Data: 2012-10-15 12:23:39
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-15 11:51, anacron pisze:

    > Nie udowodni, że zmierzył Ciebie anie jego (nie jest w stanie).
    > Przydałby się świadek, który potwierdzi Twoje słowa.

    Mógł być współpasażer?

  • 43. Data: 2012-10-15 12:34:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-15 12:23, onarjusz pisze:

    .pl...

    > Czyli się nie dyskutuje?

    Dyskutuje, ja nie przyjmuje żadnego z Iskry. Za mną 4 przypadki,
    pierwszy przegrałem, trzy kolejne wygrałem. Obecnie piąty w Gnieźnie tym
    razem. Jak dużo jeździsz kup rejestrator (na przyszłość)

  • 44. Data: 2012-10-15 12:36:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Mógł być współpasażer?

    Jak najbardziej.

  • 45. Data: 2012-10-15 14:00:55
    Od: Pyzaty <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 14:52:58 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Eksperyment procesowy jasno pokazujący, że taką legalizacją to sobie można
    > podetrzeć, a nie traktować jej jako dowód.

    Sędzia musi zgodzić się na taki eksperyment?

  • 46. Data: 2012-10-15 14:15:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-15 14:00, Pyzaty pisze:

    > Sędzia musi zgodzić się na taki eksperyment?

    Nie musi.

  • 47. Data: 2012-10-15 16:57:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:k5fksl$3tq$...@n...news.atman.pl...

    > Pięknie pierdolisz :)
    >
    > I nie żebym podziwiał technikę Twoich stosunków seksualnych. Z
    > sądownictwem w RP nie miałeś raczej za wiele do czynienia.

    W ostatnim roku wygrałem dwa procesy, w sumie byłem uczestnikiem jeszcze
    kilku w ostatnich 10 latach.
    Mówisz że za mało?
    Prawnikiem z zawodu nie jestem, więc nawet nie chciałbym pojawiać się w
    sądzie częściej.

    > Ja mam w ręku wyrok własny, w którym policjanci obwiniają mnie do
    > niestosowania się do znaku A.
    >
    > Podczas rozprawy podnosiłem, że nie mogłem się stosować do znaku A bo w
    > miejscu "popełnionego wykroczenia stał znak B".

    A jakie to znaki?
    Bo może różnica jest pomijalna i czepiałeś się słówek?

  • 48. Data: 2012-10-15 16:59:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    et...

    > Jestem właśnie w trakcie. Poprosiłem o eksperyment procesowy polegający
    > na pomiarze stojącego samochodu z bliska. Mój i30 przy włączonej klimie
    > pokazuje nawet 130 (juz sprawdzałem). Policjanci się oburzali, że
    > przecież nikt z takiej odległości nie mierzy, ale ja uzasadniłem, że to
    > ma pokazać, jak niewiele potrzeba, aby przekłamać pomiar. Śąd się
    > zgodził, eksperyment w przyszłym miesiącu.

    Wrzuć link do wyroku jak już będziesz go miał, to zamkniesz gębę
    niedoinformowanym pieniaczom.

  • 49. Data: 2012-10-15 17:01:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > Problem polega na tym, że w 90-95% gdy zachowane są wszystkie warunki z
    > instrukcji obsługi

    A w jakim procencie spraw są zachowywane wszystkie warunki?

    >jest i na tej podstawie sądu uznają, że urządzenie ma
    > legalizację i skazują kierowcę.

    Z tych 90-95% w ilu przypadkach kierowca pojawił się w sądzie z papugą?

  • 50. Data: 2012-10-15 18:10:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-15 17:01, Cavallino pisze:
    > A w jakim procencie spraw są zachowywane wszystkie warunki?

    Wygrywam właśnie dlatego, że nie czytali lub nie zrozumieli instrukcji i
    nie mierzą z zachowaniem wszystkich warunków.

    > Z tych 90-95% w ilu przypadkach kierowca pojawił się w sądzie z papugą?

    A nie, ile procent kierowców wygrywa/przegrywa to ja się nie zamierzam
    udzielać, nie wiem (tak zwyczajnie) jak to wygląda w statystykach
    sądowych. Mówiłem o pomiarach.