  • 21. Data: 2012-10-14 23:38:25
    Temat: Re: iskra
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...

    > Mierzyles ?

    Oglądałeś wyniki.

    > Bo zeznales ze jechales 49, no gora 52 :-)

    No i?
    Może nadal zmierzono prędkość wiatraka?

    A jak są wątpliwości to ukarać nie można.

  • 22. Data: 2012-10-14 23:39:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To samochód był zły, a nie radar. W porządnych autach wiatraka nie widać

    Znaczy naocznie, czy się nie kręci Twoim zdaniem? ;-)

  • 23. Data: 2012-10-15 00:28:10
    Od: tÎż

    jerzu wrote:

    > W necie jest film, jak iskra mierzy prędkość... poruszającego się
    > powietrza.

    Znaczy się dobre urządzenie, skoro ma tak wysoką czułość! Chwała dzielnym
    policjantom i ich profesjonalnemu sprzętowi!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2012-10-15 01:20:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 19:56:21 +0200, onarjusz napisał(a):

    > Sc hamowałem do 80 na iskrze 118

    Iskra mierzy prędkość natychmiast po naciśnięciu spustu, więc hamowanie
    zawszę będzie za późno.

    Co do pomiaru, to mierzy najszybszy obiekt w zasięgu, przy czym jest tak
    czuły, że najszybsze może być np. podwójne echo samochodu które poda
    prędkość x2 wyższą niż realna.

    Ale jak oglądałem Iskrę w działaniu, to zdarzały się też odczyty wyraźnie
    zaniżone - tu to już nie mam pomysłu jak to się dzieje.

  • 25. Data: 2012-10-15 01:50:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 23:38:25 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Oglądałeś wyniki.

    Czyli nie wiesz.

    > No i?
    > Może nadal zmierzono prędkość wiatraka?

    Ale to nie ty bedziesz ocenial :-)

    > A jak są wątpliwości to ukarać nie można.

    No coz, pochwal sie jak ci sie kiedys skonczy spotkanie z Iskra.

    J.

  • 26. Data: 2012-10-15 02:16:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-10-14 14:50, Cavallino pisze:

> [...]
    > zamiar jakieś kary liczyć, to wystarczy iż pokaże cokolwiek.
    > Jeśli auto stoi, wynik ma być zero, inaczej urządzenie na

    Pięknie pierdolisz :)

    I nie żebym podziwiał technikę Twoich stosunków seksualnych. Z
    sądownictwem w RP nie miałeś raczej za wiele do czynienia.

    Ja mam w ręku wyrok własny, w którym policjanci obwiniają mnie
    do niestosowania się do znaku A.

    Podczas rozprawy podnosiłem, że nie mogłem się stosować do znaku
    A bo w miejscu "popełnionego wykroczenia stał znak B".

    Powołano biegłego, zasięgnięto (sąd zasięgnął) języka u nadzorcy
    drogi jaki jest znak ...

    Z w/w materiałów dowodowych wynikało, że nie ma znaku A. Jest
    znak B.

    Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania się do znaku A.

    W apelacji przejebałem, sąd podtrzymał karę i ukarał mnie za
    niestosowanie się do znaku A, którego nie było (bo był znak B) :)

    Skończ waść pierdolić zatem ... wyjdź kiedyś zza klawiatury ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 27. Data: 2012-10-15 02:21:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-13 23:19, onarjusz pisze:
    > Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z
    > iskry? Czy pomiar Iskrą który był dokonany gdy obok mnie był drugi
    > samochód jest miarodajny?

    http://emil-tv.pl/radary-nie-sa-az-tak-doskonale/

    http://www.polskieradio.pl/9/325/Artykul/568822,Rada
    rowe-pomylki

  • 28. Data: 2012-10-15 02:23:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-14 10:52, Cavallino pisze:

    > grup dyskusyjnych:1...@4...n
    et...

    > Zręczna papuga może je zmienić, dowód z pomiaru tym gównem stojącego
    > samochodu z wynikiem na kilkadziesiąt km/h może być dość przekonujący.
    > A taki eksperyment procesowy jak najbardziej jest do wywalczenia.

    Jestem właśnie w trakcie. Poprosiłem o eksperyment procesowy polegający
    na pomiarze stojącego samochodu z bliska. Mój i30 przy włączonej klimie
    pokazuje nawet 130 (juz sprawdzałem). Policjanci się oburzali, że
    przecież nikt z takiej odległości nie mierzy, ale ja uzasadniłem, że to
    ma pokazać, jak niewiele potrzeba, aby przekłamać pomiar. Śąd się
    zgodził, eksperyment w przyszłym miesiącu.

  • 29. Data: 2012-10-15 02:27:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania się do znaku A.

    Na cztery sprawy o Iskrę jedną przegrałem (pierwszą). Teraz mam piąta. W
    3 przypadkach podważałem wynik zawsze innym argumentem., Teraz czas na
    pomiar stojącego pojazdu. Eksperyment procesowy niebawem.

  • 30. Data: 2012-10-15 02:29:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-15 01:20, Tomasz Pyra pisze:
    > Ale jak oglądałem Iskrę w działaniu, to zdarzały się też odczyty wyraźnie
    > zaniżone - tu to już nie mam pomysłu jak to się dzieje.

    Różnica w prędkości pojazdów jadących w tą sama stronę i/lub cosinus
    kąta pomiaru.