  • 11. Data: 2012-10-14 14:53:15
    Temat: Re: iskra
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:1u30sa78k0c66$.1vnsyn79jhnod$.dlg@40tud
    e.net...

    > Sedzia sobie istotnie glowy nie zawraca, tylko podpisuje wyrok nakazowy.
    > Ale jak sie sprzeciwisz, to wtedy czyta dokladniej.

    > W drugiej instancji sa sedziowie po pierwszej instancji, a to nie
    > morderstwo - policja ma wydruk z legalizowanego urzadzenia, a ty co masz -
    > swoja obietnice ze wolniej jechales ? :-)

    Eksperyment procesowy jasno pokazujący, że taką legalizacją to sobie można
    podetrzeć, a nie traktować jej jako dowód.

    Na tej samej zasadzie więcej warta jest dowód (np. biegłego), że auto było
    niesprawne, niż pieczątka diagnosty w dowodzie rejestracyjny sprzed np. pół
    roku.

  • 12. Data: 2012-10-14 14:57:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 14.10.2012 14:51, Cavallino wrote:
    > sędzia też o
    > swój tyłek się boi.

    A to dobre.

  • 13. Data: 2012-10-14 15:50:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 14:50:02 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Żeby podważyć wiarygodność urządzenia, na podstawie którego mamy zamiar
    > jakieś kary liczyć, to wystarczy iż pokaże cokolwiek.
    > Jeśli auto stoi, wynik ma być zero,

    A skad wiesz ze pokaze co innego ?

    > inaczej urządzenie na śmietnik, a nie do wymierzania kar.

    A sedzia powie "na postoju sie nie liczy, prosze pojechac rowno 50 i trzy
    razy powtorzyc".

    Chyba ze wczesniej rozsadnie zeznasz ze to jakies nieporozumienie chyba, bo
    przed tym FR to az zatrzymales sie z wrazenia a na pewno nie jechales 100
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-10-14 18:04:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > A skad wiesz ze pokaze co innego ?

    Bo za każdym razem pokazywał prędkość kręcącego się wiatraka klimy. ;-)

    > A sedzia powie "na postoju sie nie liczy,

    Znaczy jak pokazuje 70 km/h na postoju, to skąd wiadomo, czy przypadkiem nie
    stałem na jezdni?

  • 15. Data: 2012-10-14 18:34:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 18:04:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Bo za każdym razem pokazywał prędkość kręcącego się wiatraka klimy. ;-)

    Mierzyles ?

    > Znaczy jak pokazuje 70 km/h na postoju, to skąd wiadomo, czy przypadkiem nie
    > stałem na jezdni?

    Bo zeznales ze jechales 49, no gora 52 :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-10-14 19:18:03
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-14 14:57, neoniusz pisze:

    > A to dobre.

    Czyli dyskusja bez końca.
    Dowiedziałem się że nic nie wiadomo.
    Wczoraj Pan ustrzelił mnie iskrą gdy jechałem na równo przy drugim
    samochodzie na dwu pas mówce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
    słusznie. Na papugę nie mam więc podpisałem glaid.

  • 17. Data: 2012-10-14 19:25:48
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.10.2012 19:18, onarjusz wrote:
    > Wczoraj Pan ustrzelił mnie iskrą gdy jechałem na równo przy drugim
    > samochodzie na dwu pas mówce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
    > słusznie.
    A tak w sumie to ile miałeś na liczniku w porównaniu z tym co na radarze
    (tzn o ile prędkościomierz zawyża)?

    Michoo

  • 18. Data: 2012-10-14 19:54:34
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-14 18:04, Cavallino pisze:

    > Bo za każdym razem pokazywał prędkość kręcącego się wiatraka klimy. ;-)

    To samochód był zły, a nie radar. W porządnych autach wiatraka nie widać
    i radar działa prawidłowo ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 19. Data: 2012-10-14 19:56:21
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-14 19:25, Michoo pisze:
    > A tak w sumie to ile miałeś na liczniku w porównaniu z tym co na radarze
    > (tzn o ile prędkościomierz zawyża)?

    Sc hamowałem do 80 na iskrze 118

  • 20. Data: 2012-10-14 21:42:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 14 Oct 2012 12:24:06 +0200, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > Można by się spierać przy ewidentnych przypadkach (kiedyś
    >zmierzyli ciężarowego Jelcza na ponad 100 km/h a ten technicznie nie
    >mógł jechać szybciej, niż 80).

    W necie jest film, jak iskra mierzy prędkość... poruszającego się
    powietrza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280