  • 1. Data: 2012-10-13 23:19:24
    Temat: iskra
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z
    iskry? Czy pomiar Iskrą który był dokonany gdy obok mnie był drugi
    samochód jest miarodajny?

  • 2. Data: 2012-10-13 23:55:58
    Temat: Re: iskra
    Od: tÎż

    onarjusz wrote:

    > Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z
    > iskry?

    Ja póki co nie przyjąłem bo żadnego jeszcze nie dostałem. :))

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-10-14 10:39:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "onarjusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z
    > iskry? Czy pomiar Iskrą który był dokonany gdy obok mnie był drugi
    > samochód jest miarodajny?

    Nawet gdy jest jeden samochód, to pomiar Iskrą nie jest miarodajny.

  • 4. Data: 2012-10-14 10:47:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:39:30 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nawet gdy jest jeden samochód, to pomiar Iskrą nie jest miarodajny.

    Ale sad bedzie mial inne zdanie.

    J.

  • 5. Data: 2012-10-14 10:52:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Ale sad bedzie mial inne zdanie.

    Zręczna papuga może je zmienić, dowód z pomiaru tym gównem stojącego
    samochodu z wynikiem na kilkadziesiąt km/h może być dość przekonujący.
    A taki eksperyment procesowy jak najbardziej jest do wywalczenia.

  • 6. Data: 2012-10-14 11:32:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:52:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Zręczna papuga może je zmienić, dowód z pomiaru tym gównem stojącego

    Watpie, sad bedzie betonowy - ma swiadectwo legalizacji z GUM, to dobrze
    mierzy.
    Chyba ze sad sie sam nadzial na FR i potrzebuje dobrego argumentu :-)

    > samochodu z wynikiem na kilkadziesiąt km/h może być dość przekonujący.
    > A taki eksperyment procesowy jak najbardziej jest do wywalczenia.

    Nadal watpie. Bedzie co najwyzej dobra podstawa do napisania apelacji.

    Ale nawet jak do eksperymentu dojdzie ... potrafisz ustawic tak, zeby
    pokazalo twoje ?

    J.

  • 7. Data: 2012-10-14 12:24:06
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-13 23:19, onarjusz pisze:
    > Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z
    > iskry? Czy pomiar Iskrą który był dokonany gdy obok mnie był drugi
    > samochód jest miarodajny?
    Jeżeli Iskra ma legalizację, to d..a blada.
    Nieważne, że jest sporo przypadków, że Iskra pokazuje głupoty, ale ma na
    to papier. Można by się spierać przy ewidentnych przypadkach (kiedyś
    zmierzyli ciężarowego Jelcza na ponad 100 km/h a ten technicznie nie
    mógł jechać szybciej, niż 80).
    Co do pomysłu walki przed sądem, to co kto lubi.
    Rozmawiałem z gościem, który ma sędziego w rodzinie i ten mówi, że
    sędzia takimi sprawami nawet sobie głowy nie zawraca i tylko podpisuje
    to, co chce policja. Jak ktoś jest bardzo uparty, to może sobie
    popróbować sprawiedliwości w drugiej instancji.
    Jacek

  • 8. Data: 2012-10-14 12:50:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 12:24:06 +0200, Jacek napisał(a):
    > Rozmawiałem z gościem, który ma sędziego w rodzinie i ten mówi, że
    > sędzia takimi sprawami nawet sobie głowy nie zawraca i tylko podpisuje
    > to, co chce policja.

    Sedzia sobie istotnie glowy nie zawraca, tylko podpisuje wyrok nakazowy.
    Ale jak sie sprzeciwisz, to wtedy czyta dokladniej.

    > Jak ktoś jest bardzo uparty, to może sobie
    > popróbować sprawiedliwości w drugiej instancji.

    W drugiej instancji sa sedziowie po pierwszej instancji, a to nie
    morderstwo - policja ma wydruk z legalizowanego urzadzenia, a ty co masz -
    swoja obietnice ze wolniej jechales ? :-)
    Jakis filmik na youtubie nieznanego autorstwa ?

    Owszem, odmowa przeprowadzenia eksperymentu to jest jakas podstawa ktora w
    apelacji mozna uznac ..

    J.

  • 9. Data: 2012-10-14 14:50:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Nadal watpie. Bedzie co najwyzej dobra podstawa do napisania apelacji.
    >
    > Ale nawet jak do eksperymentu dojdzie ... potrafisz ustawic tak, zeby
    > pokazalo twoje ?

    Żeby podważyć wiarygodność urządzenia, na podstawie którego mamy zamiar
    jakieś kary liczyć, to wystarczy iż pokaże cokolwiek.
    Jeśli auto stoi, wynik ma być zero, inaczej urządzenie na śmietnik, a nie do
    wymierzania kar.

  • 10. Data: 2012-10-14 14:51:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > Rozmawiałem z gościem, który ma sędziego w rodzinie i ten mówi, że sędzia
    > takimi sprawami nawet sobie głowy nie zawraca i tylko podpisuje to, co

    Jak klient nie przyjdzie na rozprawę to być może.
    Ale jak przyjdzie i to z papugą, to już tak łatwo nie ma, sędzia też o swój
    tyłek się boi.