  • 111. Data: 2008-01-17 06:34:08
    Temat: Re: ipv4 2-3 lata
    Od: foczka <w...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 21:13:09 +0100, Bartosz Waszak napisał(a):

    > nie ma GUI.
    >
    > tylko netsh.

    jak to nie ma?

    Start-> Panel sterowania -> Polaczenia sieciowe -> PPM na polaczenie ->
    Wlasciwosci -> kliknac "zainstaluj" -> zaznaczyc "Protokoł" -> kliknac
    "dodaj" -> wybrac -> Microsoft TCP/IP wersja 6 -> kliknac OK -> kliknac
    "zamknij" i cieszysz sie IPv6

    ja w ten sposob na dwoch XP skonfigurowalem IPv6, jeden w sieci PW,
    drugi w sieci Spray na warszawskich Kabatach i z powodzeniem udawalo mi
    sie przesylac dane po FTP miedzy nimi. Serwer FTP zdaje sie "Orenosv"
    --
    foczka

  • 112. Data: 2008-01-22 02:34:04
    Od: T <...@i...invalid>

    Paweł Damian pisze:

    > Formalnie nie wolno adresów IP sprzedawać. Nieformalnie jestem pewien,
    > że taki proceder prędzej czy później się zacznie...

    Przecież TPSA sprzedaje zupełnie oficjalnie 4 dodatkowe adresy IP za
    bodaj 150 zł + VAT miesięcznie do DSL 1000.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 113. Data: 2008-01-22 12:38:27
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    T pisze:

    > Przecież TPSA sprzedaje zupełnie oficjalnie 4 dodatkowe adresy IP za
    > bodaj 150 zł + VAT miesięcznie do DSL 1000.

    przydziela, nie sprzedaje. są to adresy PA to raz, dwa to to, że jak
    rezygnujesz z dsla to ci zabierają a nie "odkupują" ;)

    wojtek

  • 114. Data: 2008-01-22 13:08:49
    Od: "Krzysztof L." <k...@x...pl>

    crazy bejbi pisze:

    > przydziela, nie sprzedaje. są to adresy PA to raz, dwa to to, że jak
    > rezygnujesz z dsla to ci zabierają a nie "odkupują" ;)
    >
    > wojtek
    Ale PA i tak zabieraja jak zmienisz operatora ;)

  • 115. Data: 2008-01-22 20:38:31
    Od: Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl>

    T pisze:

    > Przecież TPSA sprzedaje zupełnie oficjalnie 4 dodatkowe adresy IP za
    > bodaj 150 zł + VAT miesięcznie do DSL 1000.

    E - oni to wrzucają w usługę. No bo i jak sprzedać dostęp do Internetu,
    bez adresu IP? Czy to prywatny czy publiczny - jakoś to trzeba liczyć. A
    że każda alokacja IP trochę pośrednio kosztuje dostawcę (LIR płaci
    wyższy abonament jak robi dużo alokacji) to ktoś te koszty musi pokryć.
    Wiadomo, że nikt do interesu dokładać nie chce ;) To jednak nie oznacza
    sprzedaży IPków, bo przecież nie dostajesz ich na własność i na zawsze -
    raz, że pewnie w umowie jest gdzieś napisane, że mogę te IP zmienić w
    dowolnym momencie oraz oczywistym jest, że tracisz je w momencie
    rozwiązania umowy z TPSA.

    pozdr.,

  • 116. Data: 2008-01-25 13:29:17
    Od: T <...@i...invalid>

    Paweł Damian pisze:

    > E - oni to wrzucają w usługę. No bo i jak sprzedać dostęp do Internetu,
    > bez adresu IP?

    Nieprawda, sprzedają z 4 IP, a dodatkowe 4 można dokupić za bodajże 150
    zł + VAT.

    --
    http://tomasz.insane.pl