  • Data: 2008-01-17 06:34:08
    Temat: Re: ipv4 2-3 lata
    Od: foczka <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 21:13:09 +0100, Bartosz Waszak napisał(a):

    > nie ma GUI.
    >
    > tylko netsh.

    jak to nie ma?

    Start-> Panel sterowania -> Polaczenia sieciowe -> PPM na polaczenie ->
    Wlasciwosci -> kliknac "zainstaluj" -> zaznaczyc "Protokoł" -> kliknac
    "dodaj" -> wybrac -> Microsoft TCP/IP wersja 6 -> kliknac OK -> kliknac
    "zamknij" i cieszysz sie IPv6

    ja w ten sposob na dwoch XP skonfigurowalem IPv6, jeden w sieci PW,
    drugi w sieci Spray na warszawskich Kabatach i z powodzeniem udawalo mi
    sie przesylac dane po FTP miedzy nimi. Serwer FTP zdaje sie "Orenosv"
    --
    foczka