  • 21. Data: 2017-07-11 12:49:06
    Temat: Re: iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-11 o 12:29, Liwiusz pisze:

    > Ja chętnie kliknę.

    http://antyweb.pl/kolejny-pozew-przeciwko-apple-na-s
    zali-znacznie-wiecej-niz-5-milionow-dolarow/

    --
    LordBluzg(R)

  • 22. Data: 2017-07-11 17:41:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >http://myapple.pl/forums/topic/278119-iphone-4s-po-
    aktualizacji-z-84-do-921-zwolni%C5%82-diametralnie/

    No i gdzie tam jest wyjasnione, dlaczego zwolnil ?

    Za to mozna wyczytac, ze jak sie zainstaluje od zera, to nie zwalnia

    J.

  • 23. Data: 2017-07-11 21:59:19
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Za to mozna wyczytac, ze jak sie zainstaluje od zera, to nie zwalnia

    Co nie jest prawdą. Już przy zmianie systemu z 6 na 7 było odczuwalne
    spowolnienie, także przy czystej instalacji. Na 9 jest całkowita porażka.

  • 24. Data: 2017-07-12 00:56:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:5964f1b9$0$654$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    ktualizacji-z-84-do-921-zwolni
    > No i gdzie tam jest wyjasnione, dlaczego zwolnil ?

    W miejsu spacji przed pytajnikiem. Dokąd będziesz odpisywał jak niecywilizowany
    człowiek, nie dostaniesz ode mnie linka :)

    Generalnie wychodzi że sam nie umiesz znaleźć odpowiedzi z czystego lenistwa ale
    wykonanie pracy pikodżuli na spację pomiedzy pytajnikiem, masz :) No to se szukaj sam
    :D

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 25. Data: 2017-07-14 00:44:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Jul 2017 16:51:28 +0200,
    LordBluzg(R)<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie przewidują jednak przesłania zdjęć/plików z telefonu na
    telefon,
    > przy braku łączność GSM lub internetu. To tak samo jakbym chciał
    dać
    > sąsiadowi 5zł ale muszę przez bank :D Chore.

    Przecież chodzi o to by user nie miał swobodnego dostępu do kontentu.
    Jobs dogadał się z dostarczycilami kontentu (głównie muzyki) i
    powstał serwis iTunes. Ale właściciele praw postawili twardy warunek:
    user nie może mieć dostępu do plików. Stąd brak ich wymiany przez bt
    czy inny niekontrolowany przez Apple sposób.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2017-07-24 21:06:36
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 14 Jul 2017 00:44:18 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >user nie może mieć dostępu do plików. Stąd brak ich wymiany przez bt
    >czy inny niekontrolowany przez Apple sposób.

    A czy inaczej jest w Tidalu, Deezerze czy Spotify? Też nie masz
    dostępu do plików. Niezależnie od platformy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2017-07-24 21:07:40
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 10 Jul 2017 18:34:51 +0200, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >Takie pliki przesyła się za pomoca bluetooth, a nie internetu.

    Tak, zwłaszcza w iPhonie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2017-07-24 23:24:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-24 o 21:07, j...@i...pl pisze:

    > Tak, zwłaszcza w iPhonie.

    W takim tazie ten iphon to kiepski telefon jak nie ma blietooth.

    --
    animka

  • 29. Data: 2017-07-25 15:36:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-07-24 o 21:07, j...@i...pl pisze:
    > On Mon, 10 Jul 2017 18:34:51 +0200, Animka <a...@t...wp.pl>
    >W takim tazie ten iphon to kiepski telefon jak nie ma blietooth.

    Alez ma. Tylko ze nie do plikow :-)

    Jedno musze Applowi przyznac - pliki coraz wieksze, a BT jest wolny.
    Takie 100MB wk* na tyle, aby nie przewidziec takiej mozliwosci.

    Tylko ze akurat MMS zazwyczaj nie sa duze.

    J.