eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleintermotors - czesci triumph - wwa jagielonska vs lopuszanska ?Re: intermotors - czesci triumph - wwa jagielonska vs lopuszanska ?
    From: Kefir <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: intermotors - czesci triumph - wwa jagielonska vs lopuszanska ?
    Date: Fri, 24 Apr 2009 22:59:15 +0200

    Elou!
    Arni wrote:

    > zmusiłes mnie do przeczytania całego wątku zanim to znalazłem, wrrr...
    >
    > niejaki mlek wyskrobał Message-ID: <4...@o...pl>
    >
    > "Z drugiej strony, Japonczycy do dzis niedoscigneli legend, jak Triumph,
    > Ducati, Cagiva, KTM (o nudnych i bezplciowych BMW nie wspominajac)"
    >
    > i do tego piłem a nie do Twojego sprzeta. Kazdy jezdzi tym na co
    > zasłuzył.. tfu! co sobie wybierze :)))

    Nie pij do mnie w ten sposob gdyz albowiem uzywam KF-a i rozumu. Fakt ze
    czasem rozlacznie ale Hitlera do wojny nie namawialem. Serioserio. To
    brzmi idenycznie jak niejaki James ktory tu przez pewnien czas bywal by
    sobie nasrac na calosc wylawiajac pare bzdur napisanych przez blizej nie
    zidentyfikowane indywidua.

    PeeS Nigdy nie bylem piewca bielizny i zawsze informowalem o
    znalezionych slabosciach, podobnie jak to bylo z poprzednimi padakami.
    Wlasnie sie zasadzam sie na XTX ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj