  • Data: 2009-04-13 12:13:26
    Temat: Re: inteligentne liczniki energii ... do 2020 roku !?
    Od: "m." <m...@...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:grtrlc$foh$2@news.wp.pl...

    > Chociażby brak comiesięcznych (cokilkumiesięcznych) opłat za "ręczny"
    > odczyt liczników - tak jest np. u mnie w budynku, gdzie ktoś z ZE
    > rzeczywiście musi co jakiś czas się pofatygować i spisać liczniki 110
    > mieszkań. Liczniki są na klatkach schodowych, indywidualnie zamykanych
    > (po 5 mieszkań) i upierdliwość tego odczytu swoje kosztuje. Jeżeli
    > licznik sam "zagada" z ZE to ja nie mam nic przeciwko. Oby nie kłamał. :)

    liczenie że na rachunku nie będzie opłaty
    za odczyt (zdalny elektroniczny) to naiwność :)
    zresztą dlaczego by miało niebyć, w końcu
    ktoś musi system zbudować, i obsługiwać
    i pewnie bedzie to koszt uzasadniony dla
    taryfy :( podobnie jak kosztem uzsadnionym
    jest inkasent i system elektroniczny obsługujacy
    obecne rachunki
    michal m.