eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleinstalacja wsk 125 6vRe: instalacja wsk 125 6v
  • Data: 2012-08-14 18:06:23
    Temat: Re: instalacja wsk 125 6v
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości news:k0ds78

    > Zaplon bateryjny - slowo klucz
    >
    > Zawsze byla to najprostsza droga do odpalenia Junaka w ktorym umarl
    > iskrownik. Jedyny element iskrownika ktory byl wowczas potrzebny to
    > przerywacz. Z tego co pamietam WSK miala podobna konstrukcje.


    w sumie to masz racje - jak ktoś ma cewkę butelkową, to akumulator by się
    przydał. Ale wtedy potrzebny tez jest prostownik do ładowania akumulatora
    oprócz cewki niskiego napięcia. Z tego co pamiętam, to WSK 125 ma zwykły
    iskrownik, i jak ktoś ma zewnętrzną cewkę to już jest rzeźba.

    > No chyba ze ktos chce robic remont iskrownika-pradnicy. Nie ma problemu,
    > tyle ze wydawalo mi sie iz tu chodzi o odpalenie w ogole a nie robienie
    > remontu zgodnie z oryginalem.

    Może mi się mieszać z rometem, ale moim zdaniem tam powinien być iskrownik
    osobny i niezależny od cewek NN. I wtedy tak jak pisałeś - kondzioł +
    przerwywacz i nic więcej. Cewka daje iskre po zadziałaniu przerywacza a
    gaszenie jest przez zwarcie kabelka z cewki do masy. Więc ostatecznie mozna
    by nic nie podłączać z kabli i na samym iskrowniku powinna palić


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: