  • 1. Data: 2012-11-11 20:48:13
    Temat: instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo
    Od: p...@g...com

    Witam, kupiłem używany laptop IBM T61 bez zainstalowanego systemu. Laptop ma naklejkę
    COA systemu XP. Ponieważ mam oryginalną płytkę z tym systemem to pomyślałem że mogę
    ją użyć, z tym że w momencie żądania serialu podam ten z naklejki, ale niestety...
    Jak ładuję płytkę z instalacją XP to po chwili wyświetla się komunikat że nie można
    znaleźć dysku twardego, co jest nonsensem bo jest. W jaki sposób pokonać to? Czy
    można skądś ściągnąć ISO systemu dedykowanego do tego laptopa? Niby mogę kupić np. na
    Allegro, ale po co mam kupować skoro jest naklejka z oryginalnym COA?

    pozdr
    Grzesiu

  • 2. Data: 2012-11-11 21:07:01
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 11.11.2012 20:48, p...@g...com pisze:
> [...]
    kupić np. na Allegro, ale po co mam kupować skoro jest naklejka z oryginalnym COA?

    NTG, problem dotyczy Windows, a nie komputera.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 3. Data: 2012-11-11 21:22:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Radosław Sokół" napisał:

    > NTG, problem dotyczy Windows, a nie komputera

    Nie byłbym tak kategoryczny, problem może dotyczyć ustawień w BIOS (tryb
    AHCI) lub podłączenia FDD, a więc poniekąd sprzętowy.

    > FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    E tam... ;-)

    JoteR

  • 4. Data: 2012-11-12 01:41:16
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    ps.com...
> [...]
    > można skądś ściągnąć ISO systemu dedykowanego do tego laptopa? Niby mogę
    > kupić np. na Allegro, ale po co mam kupować skoro jest naklejka z

    Grzesiu weż sobie sterowniki do sata zapodaj z dyskietki lub zintegruj nlitem z
    instalką windowsa a jak z pomocą google temu nie podołasz to po prostu zmień w
    biosie tryb pracy dyslu z ahci na compatibility i się dysk magicznie odnajdzie,
    swoją drogą zabierasz się za cos nei mając zielonego pojęcia co robisz...

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2012-11-12 08:05:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    p...@g...com napisa?(a):

    > Jak ładuję płytkę z instalacją XP to po chwili wyświetla się komunikat
    > że nie można znaleźć dysku twardego, co jest nonsensem bo jest.

    Odpowiedni driver, powinien byc do znalezenia na stronie producenta
    sprzetu. Jak go wgrac dowiesz sie na grupie o systemie Windows ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2012-11-12 10:07:37
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 12/11/2012 00:41, X-Man wrote:
> [...]
    > prostu zmień w biosie tryb pracy dyslu z ahci na compatibility i się
    > dysk magicznie odnajdzie, swoją drogą zabierasz się za cos nei mając

    W piątek instalowałem kumplowi XP na IBM T400 - przestawienie na
    'Compatibility' też nic nie daje, XP się sypie w czasie instalacji ;-)
    Zintegrowanie sterowników dopiero poskutkowało...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel