  • 11. Data: 2021-07-19 18:03:44
    Temat: Re: info 1kg akumulatora 2zł
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 18.07.2021 22:13 you wrote:

    > a jak to wygląda kiedy mi odpowiesz w utf?  znak euro

    Wygląda tak.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2021-07-19 18:07:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 18.07.2021 22:13 you wrote:

    > a jak to wygląda kiedy mi odpowiesz w utf? EUR znak euro

    A teraz UTF-8.

    Zażółć gęślą jaźń.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2021-07-19 19:57:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pete,

    Monday, July 19, 2021, 6:03:44 PM, you wrote:

    > Wygląda tak.

    Zepsułeś.

    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2021-07-19 19:58:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pete,

    Monday, July 19, 2021, 6:07:06 PM, you wrote:

    > A teraz UTF-8.
    > Zażółć gęślą jaźń.

    Teraz dobrze:

    Tylko co to za czytnik, że nie rozpoznaje automagicznie, że ma znaki
    spoza kodu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2021-07-19 21:08:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, RoMan Mandziejewicz.
    On 19.07.2021 19:58 you wrote:

    > Teraz dobrze: Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

    Trzeba się trzymać tego UTFa. Trudno.

    > Tylko co to za czytnik, że nie rozpoznaje automagicznie, że ma znaki
    > spoza kodu?

    No w nagłówku jest. HotdogEd.
    Jedyny sensowny jaki znalazłem na androida.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2021-07-20 00:04:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60f54596$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Za pare zl to sie chyba jechac nie oplaca ... ale zalega mi pare i
    > jeszcze troche malutkich ...

    no nie wiem
    moja wieś ma 12km średnicy

    W cześci przemysłowej jest kilka fajnych sklepów
    Można odrazu przepuścić kasę na narzędzia.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 17. Data: 2021-07-20 10:25:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No w nagłówku jest. HotdogEd.
    > Jedyny sensowny jaki znalazłem na androida.

    O!
    Dzięki!

  • 18. Data: 2021-07-21 14:23:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.07.2021 o 16:46, PiteR pisze:
    > 1kg akumulatora 2zł
    >
    > Sprzedałem swoje wszystkie na złom, oprócz jednego który robi za
    > przycisk.
    >
    > Wagę to cfaniaczki mają "podregulowaną" bo łazienkowa pokazała dla 66Ah
    > 17kg a u nich 16kg. Teraz jeśli kaucja jest 35zł to sprzedaż dużych się
    > opłaca. Małych nie.

    Ale komu (się opłaca)?

  • 19. Data: 2021-07-21 14:28:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.07.2021 o 11:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A gdzie ten zlom?
    >
    > Za pare zl to sie chyba jechac nie oplaca ... ale zalega mi pare i
    > jeszcze troche malutkich ...

    Kup elektryka to Ci się zacznie opłacać :-)

  • 20. Data: 2021-08-07 12:35:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co to za słowo?

    -----